آخرین تلاش‌های بگوویچ برای ماندن در گل‌گهر

تیم گل گهر سیرجان که در رقابت های فصل گذشته لیگ دسته اول با یک امتیاز کمتر نتوانست جواز حضور در لیگ برتر را به دست آورد، امسال نیز قرارداد وینکو بگوویچ سرمربی کروات خود را تمدید کرد تا بتواند به این هدف بزرگ دست پیدا کند.
حالا با گذشت 15 هفته از رقابت های لیگ یک اما گل گهر نتوانسته نتایج چندان مناسبی به دست آورد و جایی در بین تیم های بالانشین جدول ندارد. تیم تحت امر وینکو اکنون با 21 امتیاز در رده نهم جدول رده بندی قرار دارد و اختلافش با صدرجدول و نفت مسجدسلیمان 15 امتیاز است.
با توجه به اینکه هدف نهایی مدیران باشگاه گل گهر صعودبه لیگ برتر است، این تیم برای رسیدن به جمع تیم های بالانشین کار سختی دارد و مسئولان باشگاه از عملکرد بگوویچ راضی نیستند.
گل گهر در هفته پانزدهم لیگ یک نیز مغلوب شهرداری تبریز شد و حالا این احتمال می رود تا در صورت ادامه روند کنونی، بگوویچ از کار برکنار شود. نماینده سیرجان در هفته شانزدهم لیگ دسته اول باید در خانه از برق نوین شیراز میزبانی کند و در صورتی که نتیجه این بازی جز پیروزی برای گل گهر باشد، احتمال دارد تغییراتی روی نیمکت این تیم صورت بگیرد و بگوویچ جای خود را به مربی دیگری بدهد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 332394 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟