تکذیب جدایی محمدرضا اخباری از سایپا

محمدرضا اخباری که از ابتدای لیگ هفدهم پیراهن سایپا را برتن کرده، روزهای چندان خوبی را نمی گذراند. او که در دوران حضورش در تراکتورسازی پای ثابت اردوهای تیم ملی بود، بعد از حضور در سایپا یکی درمیان دعوت می شود. از سوی دیگر علی دایی سرمربی نارنجی پوشان ترجیح داده در دو هفته گذشته از حامد فلاح زاده به جای محمدرضا اخباری درون دروازه تیمش استفاده کند.
در چنین شرایطی شایعاتی پیرامون جدایی اخباری در نیم فصل از جمه سایپایی ها شنیده می شود که مدیرعامل این باشگاه این موضوعات را تکذیب می کند.
رضا درویش، مدیرعامل باشگاه سایپا در این باره به "ورزش سه" گفت: «محمدرضا اخباری پسر بسیار خوبی است که من در دو هفته گذشته بیشتر از شخصیت او لذت بردم. اخباری به عنوان یک دروازه بان ملی پوش در این دو مسابقه گذشته با شادابی ویژه روی نیمکت نشست و هیچ مساله ای وجود نداشت. واقعا خوشحالم که چنین بازیکن باشخصیتی را در سایپا داریم.»
وی افزود: «من همه مسائلی که پیرامون جدایی اخباری پیش آمده را تکذیب می کنم. او بازیکن ما است و توانایی های بالایی دارد. از این گذشته ما هرگز بازیکنی که اینقدر باشخصیت است را از دست نمی دهیم.»برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 332317 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟