نورمحمدی: فروزان بدشانس بود

حامد نورمحمدی مدافع تیم پارس در مورد دیدار برابر پرسپولیس که با دومین شکست فصل برای آنها خاتمه یافت، به خبرنگار  گفت: بازی خیلی خوبی بود و فکر می کنم سخت ترین بازی نیم فصل اول برای ما بود.
پرسپولیس خیلی تیم بزرگی است، اما ما برنامه ای که مربی ها در نظر گرفته بودند را خیلی خوب پیاده کردیم و حتی یک موقعیت هم ندادیم و فرصت هم داشتیم که بازی را ببریم ولی متاسفانه پنالتی تبدیل به گل نشد.
نورمحمدی در مورد گل پرسپولیس در وقت های اضافه ادامه داد: دقیقه 96 تمرکزمان را از دست دادیم و فکر کردیم بازی تمام شده؛ کاری نداریم خطا شده بود یا نه، اما این باخت چیزی از ارزش های تیم ما کم نمی کند. با توجه به عملکردی که در طول نیم فصل داشتیم همه به این رسیدند که تیم ما شایسته این جایگاه بوده است و در دو بازی باقی مانده هم تمام تلاش ما این است که با حداکثر امتیازات به نیم فصل دوم برسیم.
مدافع میانی تیم پارس جنوبی جم در مورد نتایج خوب این تیم در طول فصل اینکه چگونه تا پایان نیم فصل نیز موفق به حفظ این روند شدند، توضیح داد: با توجه به اینکه تیم ما تازه به لیگ برتر آمده است، هیچ کس توقع آنچنانی ندارد. اکثر بازیکنان ما جوان هستند ولی انگیزه های بسیار خوبی که از طرف کادر فنی به ما رسید باعث شد تا به خودباوری خوبی برسیم. همین باعث شد تا روند صعودی طی کنیم و در ادامه انگیزه ها دو چندان شد و نتایج خوبی هم کسب کردیم. الان هم به این باور رسیده ایم که می توانیم نتایج خوبی بگیریم و دیروز هم سر یک غفلت بازی را واگذار کنیم.
شماره 3 تیم پارس جنوبی جم در مورد زدن پنالتی توسط محسن فروزان بیان کرد: معمولا بازیکنان بعد از پایان تمرینات پنالتی کار می کنند و محسن هم یکی از بازیکنانی بود که خیلی خوب پنالتی می زد. در این بازی هم روحیه خیلی خوبی داشت و مثل اینکه با مربیان هم هماهنگ شد تا پنالتی را بزند . البته خیلی خوب هم زد و فقط چند سانت کم آورد. اگر توپ با چند سانت اختلافی که داشت به گل تبدیل می شد، دیگر هیچ کسی نمی گفت که چرا محسن زد، ولی بدشانس هم بود که توپ تبدیل به گل نشد و از آن طرف هم دقیقه 94 گل خوردیم.
نورمحمدی در مورد عملکرد داوری در این دیدار افزود: به نظرم آقای خورشیدی خیلی خوب داوری کرد. من در صحنه پنالتی تصویر را دقیق ندیدم و کارشناسان باید نظر بدهند، اما هر چه بود تمام شده و دیگر نباید در این خصوص صحبت کنیم. اگر بوده هم سهوا بوده اما در طول بازی تصمیم های بسیار خوبی گرفتند.
وی در پایان در مورد حضور هواداران جمی و حمایت آنها اضافه کرد: هوادران ما همیشه حمایت های خیلی خوبی می کنند. چون کوچکترین اهانتی نمی کنند و به هیچ وجه ما را هم تحت فشار قرار نمی دهند.امیدوارم تا آخر فصل همینطور حمایت کنند، چون عمده نتایج ما به خاطر حمایت هواداران به دست آمده است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 331628 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟