سایتاما در انتظار معرفی قهرمان جدید آسیا

تیم های اوراواردز ژاپن و الهلال عربستان در حالی از ساعت 13:45 امروز در ورزشگاه زیبای سایتاما 2002 دیدار برگشت فینال لیگ قهرمانان آسیا را برگزار می کنند که تساوی 1-1 دو تیم در بازی رفت در ملک فهد ریاض برای حساسیت و جذابیت های بازی امروز میان این دو تیم سرشناس قاره کهن افزوده است.
اوراوا که در راه رسیدن به فینال لیگ قهرمانان از سد مدعیان سرشناس شرق قاره عبور کرد برحسب نتیجه ای که در بازی رفت گرفت تنها به یک تساوی بدون گل نیاز دارد تا معتبرترین جام فوتبال باشگاهی در قاره آسیا را به کلکسیون افتخاراتش بیافزاد. طرفداران این تیم ژاپنی که با راه اندازی کمپین های حمایتی در صدد پرکردن ورزشگاه 45 هزار نفری سایتاما هستند از چند روز قبل از طرح موزائیکی ورزشگاه در بازی امروز هم رونمایی کردند.
در آن سوی میدان الهلال با شوک بزرگی همچون مصدومیت یکی از کلیدی ترین مهره های خود در ساختار تهاجمی یعنی کارلوس ادواردو برزیلی گام به بازی برگشت در سایتاما می گذارد و تمام امیدهایش به عمر الخریبین اقای گل سوریه ای حال حاضر لیگ قهرمانان و شانس اول کسب عنوان مرد سال دوخته شده تا بلکه بتواند بار دیگر این جام را بالای سر ببرد.
رامون دیاز آرژانتینی به عنوان یکی از کاندیداهای هدایت عربستان در جام جهانی 2018 روسیه بدش نمی آید بعد از قهرمانی لیگ و حذفی در عربستان این بار جام قهرمانی آسیا را نیز بالای سر برده و با سه گانه ای تاریخی نام خود را در تاریخ باشگاه جاودانه کند.پیرمرد مشهور آرژانتینی دیروز بعد از کنفرانس مطبوعاتی به همراه سرمربی اوراوا و کاپیتان های دو تیم تصویری به یادگار با جام قهرمانی انداخت به این امید که امروز شاگردانش این جام را بالای سر ببرند.
برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 330997 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟