جهانیان: شک نکنید به آسیا می‌رویم /مشکل کریمی اطرافیانش بودند

بر اساس مهلتی که ای اف سی در اختیار باشگاه ها برای کسب مجوز حرفه ای قرار داده است روز هشتم آبان آخرین فرصت باشگاه هایی است که هنوز نتوانستند مجوز حرفه ای را بگیرند. باشگاه نفت یکی از نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا است که هنوز نتوانسته مجوز حرفه ای را کسب کند. حمیدرضا جهانیان مالک و مدیرعامل باشگاه نفت طلائیه در این رابطه گفت:« ما مدارکمان را کامل کردیم و انشالله سروقت مدارک را تحویل کنفدراسیون فوتبال آسیا خواهیم داد.»
جهانیان درباره بدهی های باشگاه نفت از جمله بدهی به ورزشگاه تختی گفت:« حتما می دانید که در مساله ورزشگاه تختی تربیت بدنی تهران ذی‌نفع است و شما تصور کنید که تربیت بدنی تهران پیگیر مطالباتش از ما است. هر مصاحبه ای که می شود اسم ورزشگاه تختی وسط می آید در حالی که انتظار می رود که مسئولان تربیت بدنی به ما بگویند فعلا بروید مشکلات دیگرتان را حل کنید. اما جالب اینجاست که اصرار بر این است که ابتدا مشکل تختی را حل کنید. البته آن ها هم مشکل بودجه دارند و در این شرایط اقتصادی بد باید همکاری و حمایت و پرداخت هایمان را اولویت بندی کنیم.»
او درباره لیست بدهی های باشگاه نفت به بازیکنان و کادرفنی قبلی گفت:« ما از مطالبات باشگاه به طور کامل واقعا اطلاعی نداریم. نمی دانیم طلبکارها واقعا چه کسانی هستند و هنوز از سوی هیات واگذاری، لیست واقعی در اختیار ما قرار نگرفته است.»
او با بیان این که بدهکار واقعی نفت کیست، گفت:« ببینید در برخی از قراردادهای قبلی زد و بند هایی صورت گرفته و چندین قرارداد دستکاری و کم و زیاد شده است. الان یک گروه کارشناسی درحال بررسی قرارداد ها هستند و تا به حال چند مورد از این مشکلات را پیدا کرده اند. به نظر می رسد سعی و اراده ای در کار بوده تا این باشگاه را بیش از توان خودش بدهکار نشان بدهد.»
شک نکنید به آسیا می رویم
مدیرعامل باشگاه نفت طلائیه در پاسخ به این سوال که آیا در این فرصت باقیمانده می توانند مشکلات باشگاه را رفع کنند، گفت:« شک نکنید که به آسیا می رویم. البته اگر دوباره موانع تازه ای سر راهمان قرار ندهند؛ اما تا امروز از هرچه مانع بر سر راهمان گذاشتند، عبور کرده ایم و بازهم از موانع هر چقدر سنگین و سخت باشند عبور می کنیم.»
جهانیان اضافه کرد:« بچه های تیم ما با کمترین امکانات و در بدترین شرایط زحمت کشیده و نتیجه گرفته اند و تمام تلاش من این است که این بچه ها در آسیا دیده شوند. می خواهم آسیا بچه های ما را ببیند که از این موانع و سختی های عبور کرده اند. رسانه ها واقعا باید به ما به عنوان نماینده ایران کمک کنند و به جای پرداختن به مسایل منفی به نکات مثبت تیم و توان بچه های نفت بپردازند.»
با کریمی مشکلی نداریم
او همچنین درباره مشکلاتی که با علی کریمی و باشگاه نفت وجود داشت، گفت:« ما با آقای کریمی مشکلی نداشتیم. سوء تفاهم هایی به وجود آمد که به نظر من به خاطر حضور اطرافیان ایشان بود که آقای کریمی را بد راهنمایی و ایشان را به واکنش های منفی که در خور ایشان نیست، تشویق می کردند. آقای کریمی را دنیا می شناسد و کسی انتظار ندارد که ایشان رفتار غیرحرفه ای انجام دهد. ما الان به دلایلی با آقای کریمی ارتباطی نداریم و نتوانسته ایم همدیگر را ببینیم؛ اما ایشان جز کادر باشگاه است و به نظر این زمان فرصت خوبی است که ایشان آرامش لازم را پیدا کنند.»
حمیدرضا جهانیان در پایان و در رابطه با این موضوع که فرصت کنفدراسیون فوتبال آسیا تا دو روز دیگر به اتمام خواهد رسید، گفت:« نگرانی وجود ندارد؛ وکلای حرفه ای ما تمام مدارک را آماده کرده و در موعد مقرر ارسال خواهند کرد.»برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 321214 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟