برنامه ریزی مس کرمان برای بازگشت به لیگ برتر

روز گذشته مرتضی دلاوری دبیر کمیته راهبردی ورزش Sport و فرهنگ صنایع مس با حضور در کرمان و جلسه هیات مدیره این باشگاه، علاوه بر پیام حمایت همه جانبه مدیرعامل صنایع مس ایران از تصمیمات و برنامه ریزی های باشگاه مس، بر همدلی و اتحاد مدیران، اعضای تیم، هواداران و رسانه ها تاکید و اعلام کرد شرکت صنایع مس ایران همواره در کنار باشگاه برای صعود به لیگ برتر بوده و خواهد بود.
این شرکت از برنامه ها و حرکت رو به جلوی باشگاه مس اعلام رضایت کامل کرده و قطعا برنامه ریزی های فنی و برقراری نظام مالی توانسته باشگاه مس کرمان را به یک باشگاه حرفه ایی که امروزه تاکید AFC میباشد نزدیک و نزدیک تر کند. اقدام ارزشمندی که در راستای باشگاه داری حرفه ای برداشته شده است.
امجد مسعودزاده سال گذشته به عنوان مدیرعامل باشگاه مس کرمان انتخاب و در مدت زمان کم حضورش در باشگاه مس کرمان با تحولات اساسی در ساختار این باشگاه و تحول در تیم های پایه و سایر رشته ها و نگاه اصولی به نظم فنی و مالی باشگاه، توانسته محبوبیتی خاص در بین هواداران این تیم و مردم کرمان پیدا کند.
مسعودزاده در کنار کارنامه خوبش در مدیریت باشگاه، نگاه ویژه ای به صعود به لیگ برتر دارد. اتفاقی که خواسته هواداران مس کرمان است و به همین خاطر مدیران باشگاه قصد دارند خواسته های کادرفنی را برآورده کنند تا با حمایت همه جانبه از کادرفنی و بازیکنان نتایج خوب کسب شود و جواز حضور دوباره در لیگ برتر را به دست آورد.
مس کرمان یکی از باشگاه هایی است که توانسته الزامات کنفدراسیون فوتبال آسیا در امر باشگاه داری حرفه ای را کسب کند و این مساله می تواند برای هواداران کرمانی یک دلخوشی خوب باشد. بی تردید صعود به لیگ برتر مردم این استان را بار دیگر خوشحال می کند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 327553 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟