ایران- ونزوئلا از آنتن پخش می‌شود

مسابقه ایران مقابل ونزوئلا که فردا در ساعت 18 در نایمخن هلند برگزار می شود، دومین دیدار تدارکاتی شاگردان کی روش در روزهای فیفا است که بعد از توافق با برگزار کننده این مسابقه، دنبال کنندگان مسابقات فوتبال می توانند این دیدار را از طریق پلیکیشن آنتن تماشا کنند.
سایت آنتن در ماه های گذشته در پخش مسابقات فوتبال به صورت زنده بسیار فعال و پویا عمل کرده و به همین خاطر با استقبال خوب کاربران از این اپلیکیشن مواجه شده است. به همین خاطر مسئولان این سایت برای دیدار تیم ملی مقابل ونزوئلا با برگزار کننده مسابقه به توافق رسیدند و این دیدار را به صورت زنده و مستقیم پخش خواهند کرد.
تیم ملی ایران بعد از دیدار تدارکاتی با پاناما که با برتری دو بر یک ملی پوشان همراه بود، حالا در چهارمین فیفادی خود بعد از صعود به جام جهانی روسیه مقابل ونزوئلا قرار می‌گیرد.
ونزوئلا اگرچه مجوز حضور در جام جهانی را به دست نیاورده اما تیم قدرتمندی محسوب می شود و این بازی محک خوبی برای شاگردان کی روش محسوب می شود.
بازی ایران و ونزوئلا فردا از ساعت 18 به وقت تهران در شهر نایمخن هلند پشت درهای بسته برگزار خواهد شد که این اتفاق قابل توجه است. بدون تماشاگر بودن دیدار ایران و ونزوئلا با نظر مسئولان فدراسیون دو کشور است و به همین خاطر آنها در ورزشگاه خالی به مصاف یکدیگر می روند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 326684 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟