پرسپولیسی‌ها برای تسویه حساب تماسی نگرفتند

مسعود همامی در گفت و گو درباره مطالباتش از باشگاه پرسپولیس عنوان کرد: برایم جالب است که مسئولان پرسپولیس می گویند با همه طلبکاران خود تسویه حساب کرده اند. با وجود اینکه استیناف و کمیته انضباطی حکم قطعی درباره طلب من از پرسپولیس صادر کرده، اما هیچ مبلغی پرداخت نشده است.
وی ادامه داد: دو سال پیش آقای برانکو به من گفتند نیازی به حضورم ندارند و به همین خاطر قراردادم یک طرفه فسخ شد و من از پرسپولیس شکایت کردم. کمیته انضباطی در آن مقطع رای داد که یک میلیارد و 60 میلیون تومان از پرسپولیس طلبکار هستم و یک فصل غرامت نیز از سوی باشگاه باید به من داده شود. در آن زمان چندین بار پرسپولیسی ها اعتراض کردند و در نهایت بیش از 300 میلیون تومان توانستند تخفیف بگیرند. آنها بدون اینکه هیچ مدرکی ارائه بدهند بدهی شان به من 750 میلیون تومان شد.
دروازه بان سابق پرسپولیس همچنین گفت: حالا هم که با وجود هشدار کنفدراسیون فوتبال آسیا باید با طلبکاران خود تسویه حساب کنند، اما نه تماسی با من گرفتند و نه حرفی زده ام. پرسپولیس با اینکه رفتار خوبی با من نداشت و روز آخر نقل و انتقالات گفتند تو را نمی خواهیم که مجبور شوم به لیگ یک بروم، اما حالا برای مطالباتم تماس نمی گیرند.
همامی در پایان افزود: همانطور که آقای دایی، آقای قلعه نویی و چند نفر دیگر از عزیزان گفتند بدهی ها پرداخت نشده و اینکه می گویند تسویه حساب با طلبکاران صورت گرفته درست نیست. من از دو سال پیش حکم قطعی کمیته انضباطی دارم؛ اما ترتیب اثری داده نمی شود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 326213 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟