بیرانوند و دیگر بازیکنان پولی از نفت نگرفته‌اند

سرپرست تیم نفت امروز در گفت و گو با ورزش Sport سه گفت که بازیکنانی که از باشگاه طلبکار بوده اند مقداری از طلب خود را گرفته و قرار است به زودی برای انجام امور مربوط به تسویه حساب اقدامات لازم انجام شود. در همین رابطه مصطفی سلیمانی وکیل علیرضا بیرانوند با رد ادعای مسئولان نفت اعلام کرد که این باشگاه به دروازه بان ملی پوش پرسپولیس هنوز هیچ مبلغی پرداخت نکرده است.
وکیل بیرانوند با بیان این که وقتی این خبر به گوش بیرانوند، امیری و سیدجلال در اردوی تیم ملی رسید این بازیکنان شوکه شده اند گفت: « البته من فقط وکیل علیرضا بیرانوند هستم و می توانم بگویم که این بازیکن هیچ دریافتی از نفت نداشته است. البته وقتی با علیرضا در اردوی تیم ملی تماس گرفتم بازیکنان دیگری مثل وحید امیری نیز از شنیدن این خبر شوکه بودند چرا که آن ها هم هنوز پولی بابت طلبشان نگرفته اند.»
او افزود: «ما تا الان کلی هزینه کرده ایم و حکم هم گرفتیم اما هیچ پولی از طرف باشگاه پرداخت نشده است. ما چندین بار با مسئولان باشگاه تماس گرفتیم و آن ها به ما گفتند که آخر هفته جلسه ای می گذارند و تکلیف را روشن می کنند اما گویا این آخر هفته هنوز نرسیده است.»
او افزود: «فعلا تنها راهمان این است که بیرانوند از روسیه بازگردد و ما به همراه دیگر طلبکاران باشگاه راه حلی در نظر بگیریم و ببینم چکار می توان کرد. وقتی قرار است تصمیمی راجع به آینده گرفته شود باید به گذشته هم نگاه کرد. ما در این یک ماه فقط وعده دیده ایم و امیدواریم که عاقبت پول این بازیکنان پرداخت شود.»برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 314956 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟