پس از حضور شمس به تیم گیتی پسند  شوک وارد شد

احمد اسماعیل‌پور درباره پیروزی 3 بر 2 گیتی پسند مقابل ارژن شیراز گفت: خوشبختانه توانستیم سه امتیاز این دیدار را کسب کنیم. ما در این دیدار فرصت‌های زیادی را از دست دادیم و دروازه‌مان هم روی تک موقعیت‌ها باز شد. امیدوارم در بازی‌های بعد با تفاضل گل بهتری به پیروزی دست یابیم.
وی درباره داوری این مسابقه و گل مردود تیم ارژن که اعضای این تیم اعتراض شدیدی پس از آن داشتند، اظهار داشت: داوری خیلی خوب بود. طبق قانون Law جدید داوری، زمانی که دروازه جابه‌جا و سپس توپ وارد دروازه می‌شود، گل پذیرفته نیست و فکر می‌کنم تصمیم داور صحیح بود. در مجموع داوری خیلی خوب بود و مشکلی نداشت.
بازیکن ملی‌پوش گیتی پسند در پاسخ به این پرسش که چه تغییری پس از حضور حسین شمس در این تیم ایجاد شده است، تصریح کرد: شمس از بزرگان فوتسال است و در بیشتر تیم‌هایی که حضور داشته، کارنامه موفقی از خود بر جای گذاشته است. پس از حضور او به گیتی پسند شوک وارد شد و تیم ما با مدیریت خوب این مربی از لحاظ روحی و روانی شرایط خیلی خوبی دارد.
اسماعیل‌پور در ادامه افزود: در بازی با ارژن بازی تا دقایق پایانی با تساوی 2 - 2 دنبال می‌شد، اما عطش پیروزی در بازیکنان وجود داشت. با درایت‌های شمس به گیتی‌پسندی که همیشه بودیم نزدیک شدیم و امیدوارم در دیدارهای آتی هم نتایج خوبی کسب کنیم.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 325905 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟