فراز به دنبال سنت‌شکنی مقابل پرسپولیس

صنعت نفت آبادان که دیدارهای پر فراز و نشیبی را در لیگ هفدهم به همراه فراز کمالوند پشت سر گذاشته، اکنون با حضور در جمع هشت تیم برتر حذفی در انتظار حریف خود از بین دو تیم پرسپولیس و بادران تهران است.
کمالوند در فصل گذشته در گسترش فولاد هر دو دیدار رفت و برگشت خود مقابل برانکو را تسلیم شد و با شکست بازی را خاتمه داد و اکنون با نفت آبادان به دنبال فرصتی برای جبران این اتفاق است. آنها که بازی خود در لیگ برتر را هم به دلیل حضور سرخپوشان در لیگ قهرمانان معوقه می‌بینند، به دنبال ناکام گذاشتن برانکو برای سومین فصل پیاپی در جام حذفی هستند. برانکو در دو فصل اخیر با شکست مقابل ذوب آهن و قشقایی از دستیابی به عنوان قهرمانی جام حذفی و موفقیت در این تورنمنت ناکام مانده‌ و اینبار هم حریفان سرسختی مثل بادران و نفت آبادان را پیش روی خود می‌بیند. هر دو حریف بعدی آنها با مربیانی جوان با داعیه موفقیت روبروی برانکو حاضر خواهند شد و هم ربیعی و هم فراز نمی‌خواهند شانس دستیابی به موفقیت بزرگ برابر پرسپولیس را به سادگی از دست بدهند.
فراز کمالوند هم که در هفته‌های ابتدایی لیگ نتایج درخشانی را کسب کرده بود، این روزها با نوسان تیم خود مواجه شده تا از قامت مدعی دستیابی به رتبه بالای جدول دور شود و از فرصت تعطیلی لیگ به بهترین شکل به دنبال رسیدن به هارمونی موفقیت طلایی پوشان است. کمالوند طی چهار دیدار اخیر جدال با برانکو ایوانکوویچ را به سرمربی کروات واگذار کرده و تنها پیروزی‌اش مقابل این تیم به روزهای ابتدایی حضور او در فوتبال ایران و در لیگ چهاردهم مربوط می‌شود و اینبار به دنبال تکرار آن در جام حذفی و روی نیمکت صنعت نفت آبادان است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 325141 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟