گرشاسبی: پول ندهند ناگفته‌های اسپانسر را می‌گوییم

حمیدرضا گرشاسبی با انتقاد نسبت به رفتار دوگانه‌ی اسپانسر با شرکای خود، نسبت به عدم تخصیص مطالبات این باشگاه انتقاد کرد و گفت: طبق قراری که داشتیم اسپانسر باید بخشی از مطالبات‌مان که باقی مانده را برای برطرف کردن مشکلات مالی کنونی به حساب باشگاه واریز می‌کرد اما تا امروز آن را در اختیار شرکت واسطه قرار نداده است.
وی ادامه داد: این موضوع را به وزارت ورزش Sport هم اطلاع داده‌ایم اما آنها هم دلیل این رفتار را نمی‌دانند. مشکلی با همراه اول وجود ندارد و آنها پول را طبق قرار به حساب شرکت پردیس واریز کردند اما نکته جالب اینجاست که این شرکت آن را به حساب اسپانسر سابق واریز کرد و تا به امروز که باشگاه شرایط حساسی دارد و باید برای برطرف کردن موانع حضور در آسیا و پرداخت طلب اقدام کند، این پول به حساب پرسپولیس واریز نشده است.
گرشاسبی که این روزها در غیاب طاهری امور باشگاه را در اختیار دارد، در خصوص دلیل این اقدام از سوی اسپانسر سابق می‌گوید: این اتفاق تنها می‌تواند باشگاه و هواداران میلیونی آن را به خطر بیندازد و دلیل آن را هم نمی‌دانیم. اما اگر این مطالبات امروز به حساب باشگاه واریز نشود کاملا در خصوص آن صحبت خواهیم کرد و ناگفته‌ها را کاملا برای هواداران روشن خواهیم کرد.
وی با اعلام اینکه این اسپانسر با پرداخت مطالبات استقلال Esteghlal و تراکتور مشکلات آنها تا حدود زیادی برای برطرف کردن موانع دریافت مجوز حرفه‌ای را برطرف کرده‌اند گفت: هواداران همواره در این مدت در کنار باشگاه بوده‌اند و لطف آنها باعث شده تا از پس بسیاری از مشکلات فائق بیاییم. پولی هم که وجود دارد حاصل همین لطف هواداران است و نمی‌دانیم چرا به حساب باشگاه واریز نمی‌شود تا موانع کنونی برطرف شود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 325085 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟