به مناسبت 100 بازی ماریو مانژوکیچ برای یوونتوس + فیلم
حجم ویدیو: 7.48M | مدت زمان ویدیو: 00:01:01

مانژوکیچ که روزی در بایرن از بهترین شماره 9 های دنیا محسوب می شد با بهره گیری از شخصیت خارق العاده اش حاضر شده در پستی غیر تخصصی و زیر سایه هیگواین قرار گیرد و در عین حال کیفیت ممتازش را حفظ کند. او دقیقا همان کاری را می کند که مکس آلگری از او می خواهد.

«بازپس گیری توپ» این روزها یکی از مهم ترین پارامترهای فنی فوتبال مدرن محسوب می شود. پارامتری که تاکتیک نویسان بسیار درباره آن نوشته اند و بحث های زیادی درباره اهمیت آن به راه افتاده است. محققان زیادی در سراسر دنیا روی این پارامتر مطالعه کرده اند و خروجی های آماری مفصلی از آن وجود دارد که در آینده مفصل به آن خواهم پرداخت. مانژوکیچ در سمت چپ یوونتوس نشان داده است که این پارامتر تا چه اندازه حائز اهمیت است.توانایی های مانژو در بازی هوایی یکی دیگر از مهم ترین عواملی است که یوونتوس را علی الخصوص در فاز تدافعی قدرتمندتر می کند

علی رغم شایستگی های بازیکنانی همچون ماریو بالوتلی و یا علی الخصوص ماریو گومز در دهه اخیر، ماریو مانژوکیچ به سبب استمرار، از خود گذشتگی و کیفیت فوق العاده بالایش در تیم های مختلف در سطح اول فوتبال اروپا، شایسته بیش ترین احترام و دریافت عنوان مشهور «سوپر ماریو» است. بازیکنی که قطعا با این کیفیت می توانست در بسیاری از باشگاه های مطرح اروپا گلزن شماره 1 باشد، این روزها با بهره گیری از شخصیت کم نظیرش تبدیل به «کارگر» یوونتوس شده و ترجیح می دهد به جای سر زبان بودن، صرفا کیفیت و توانایی های فنی باور نکردنی اش را ارائه دهد. فوتبال دنیا فعلا، فقط و تنها فقط یک سوپر ماریو دارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 324583 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟