واکنش سیدجلال حسینی به خداحافظی از فوتبال

سید جلال حسینی در حاشیه تمرین امروز تیم ملی فوتبال صحبت هایی را بیان کرد که ماحصل آن را در ادامه می خوانید:
این اردوها به تیم ملی کمک می کند
همیشه گفته‌ایم و بازهم می‌گوییم که هر اردویی می‌تواند به تیم ملی کمک کند. همچنین از نظر اعتمادبه‌نفس و هماهنگی هم به بازیکنان کمک می‌کند. در کل اردوی آماده‌سازی خوب است و به تیم ملی کمک می‌کند.
مشکلات زیادی داریم
متأسفانه این‌طور نیست که بگوییم مشکلات حل شده؛ نه، مشکلات زیاد است، ولی شرایط را باید بهتر کنند. تیم‌هایی که در کنار ما به جام جهانی رفتند و شاید حریف ما هم در جام جهانی شوند، شرایط مالی و امکانات خوبی دارند. همه ما تلاش می‌کنیم که در جام جهانی عملکرد موفقی داشته باشیم که رسیدن به این هدف نیاز به امکانات، شرایط و برنامه‌ریزی بهتر دارد.
وضعیت کمپ تیم ملی در اتریش؟
در این مورد اطلاعاتی ندارم. آقای کی‌روش و کادر فنی در مورد کمپ اطلاعات بیشتری دارند.
بازی های دوستانه هماهنگی و تجربه مان را زیاد می کند
هر بازی می‌تواند کمک کند. ما که نمی‌توانیم با تیم‌های بزرگ بازی کنیم. تیم‌های بزرگ اروپایی و تیم‌های قاره آمریکا واقعاً تیم‌های خوبی هستند و چه بسا در جام جهانی هم با آنها روبه‌رو شویم. هر بازی می‌تواند به شرایط تیم کمک کند. ما تیم جوانی داریم که نیاز به بازی، هماهنگی و تجربه دارد.
خداحافظی از فوتبال؟
کاپیتان پرسپولیس در واکنش به اینکه گفته می شود بعد از جام جهانی از فوتبال خداحافظی می کند، عنوان کرد: در این مورد حرفی ندارم.
پوشیدن پیراهن تیم ملی راحت نیست
بازیکنانی که اینجا هستند، بازیکنانی بودند که تلاش خوبی داشتند. پوشیدن پیراهن تیم ملی کار راحتی نیست، چون آنهایی می‌توانند این پیراهن را بپوشند که سخت کار کنند و لیاقت آن را داشته باشند.
رقابت با جوانان در پست دفاع
به جز چشمی تازه وارد، چند دفاع جوان هم داریم که خوب کار کردند و بی‌دلیل نبود که به تیم ملی رسیدند. تیم ملی جای رقابت است و باید در آن شایسته باشیم. همیشه بهترین‌ها به تیم ملی دعوت می‌شوند. من هم خوب تمرین و بازی می‌کنم، اما در نهایت تصمیم‌گیرنده کادر فنی است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 323804 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟