پیش بازی وستهام - لیورپول

لیورپول با کسب 16 امتیاز از 10 بازی در رده ششم جدول قرار گرفته و شرایط چندان خوبی ندارد. هدف کلوپ و شاگردانش مطمئنا رتبه ای بسیار بالاتر از این و نتایجی بسیار بهتر از این بود؛ ولی آنها نتوانستند آنطور که می‌خواستند پیش بروند و فعلا شرایط خوبی ندارند. در حقیقت لیورپول در 5 بازی اخیرش، 2 پیروزی، 2 تساوی و 1 شکست به دست آورده است.
در آن سو وستهام با 9 امتیاز در رده شانزدهم قرار گرفته و حال و اوضاع خوبی ندارد. شاگردان بیلیچ در 5 بازی اخیرشان، 2 تساوی، 2 شکست و 1 پیروزی کسب کرده اند که همین فرم نشان از وضعیت نه چندان خوبشان دارد. حال باید دید آنها مقابل لیورپول چه عملکردی خواهند داشت. در 5 بازی اخیر دو تیم، 3 پیروزی برای وستهام، 2 تساوی و تنها 1 پیروزی برای لیورپول کسب شده که این نشان از دیدار سختی که پیش روی لیورپول خواهد بود، دارد.
بیلیچ برای این بازی، کولینز، برایان و آنتونیو را به علت مصدومیت و زابالتا را به علت محرومیت در اختیار نخواهد داشت. لیورپول نیز لالانا، باگدان، کلاین، وارد و کوتینیو را به علت مصدومیت در اختیار نخواهد داشت و حضور واینالدوم و مانه مشخص نیست.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 323780 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟