کمیته اخلاق به اتفاقات لیگ یک ورود می کند

اتفاقات پیش از دیدار گل گهر سیرجان و خونه به خونه همچنان ادامه دارد و بعد از انتشار تصاویری عجیب از این شهر، مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال خبر از ورود کمیته اخلاق به این پرونده داد.
مهدی تاج در این باره می گوید: کمیته اخلاق این مسائل را بررسی می‌کند. تمامی موارد که قابل پیگیری باشد و مدرکی وجود داشته باشد در کمیته اخلاق مورد بررسی قرار می‌گیرد مثل همان موضوع قراردادی که منتشر شد. اداره بازرسی کل کشور، کمیته اخلاق و پلیس Police امنیت پای کار هستند تا این مشکلات را بررسی کنند و رسانه‌ها هم باید کمک کنند.
رئیس فدراسیون فوتبال با تاکید بر این موضوع که فدراسیون برای مبارزه با فساد تصمیم جدی دارد، صحبت های خود را در این باره پایان داد و افزود: اگر موضوعی قابل اثبات باشد و مستندات ارائه شود بررسی خواهد شد. می‌دانید این افراد همه مسئولیت قضایی دارند و برای برخورد با یک موضوع نیاز به مستندات دارند و روی این مسأله مصر هستند. ما با فساد قطعاً برخورد خواهیم کرد و در این زمینه اطلاعات را به مردم می‌دهیم و امیدواریم در جاهای دیگر هم این اتفاق رخ دهد. فساد فقط مربوط به فوتبال نیست.
به این ترتیب و با ورود کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال به پرونده جادوگری در لیگ یک باید منتظر حکمی جنجالی درباره مسائلی که در سال های گذشته شایعات زیادی پیرامون آن مطرح شد باشیم.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 323578 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟