تاج: هدف ما توسعه ورزش بانوان در کشور است

به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال گفت: برگزاری نشست‌های مختلف در بخش بانوان به توسعه فوتبال کشور کمک به سزایی خواهد کرد. هدف ما این است که ورزش Sport بانوان را در کشور توسعه دهیم و بدون شک ابزار مهم توسعه، مجموعه نواب رئیس بانوان در هیئت‌های فوتبال استان‌ها هستند.
وی ادامه داد: باید با فکر و برنامه‌ریزی به سمت توسعه پایدار در بخش بانوان پیش رفت. در حوزه فوتبال اکنون شرایط مناسبی داریم و اعتقاد شخصی‌ام بر این است که در بخش بانوان پتانسیل موفق بودن و بهترین بودن را در آسیا داریم. درست است که کشورهای کره شمالی، ژاپن، چین و تایلند بهترین‌های جهان از آسیا هستند، اما ما نیز باید به سمتی پیش برویم که در آسیا موفق باشیم.
رئیس فدراسیون فوتبال ادامه داد: اکنون در رنکینگ فیفا در جایگاه 55 جهان هستیم و باید روند رو به رشدی را در رنکینگ داشته باشیم. معتقدم با هدف گذاری مانند تیم‌های فوتسال، فوتبال و فوتبال ساحلی عنوان‌های برتر را کسب کنیم.
تاج گفت: هدف ها باید متناسب با توانایی و توانمندی‌های فوتبال کشور باشد. موتور توسعه فوتبال کشور، هیئت‌های فوتبال هستند. باید با فراهم کردن شرایط مناسب، مسیر رشد و توسعه را فراهم کنیم.
رئیس فدراسیون فوتبال عنوان کرد: هیئت‌های فوتبال سراسر کشور امکانات بسیاری دارند و باید با استفاده از نیروی‌های کارشناس، استفاده از سخت افزار و نرم افزارهای موجود در بخش بانوان، بتوانیم استفاده بهینه داشته باشیم و موفق‌تر باشیم. با توجه به محدودیت‌هایی که داریم باید با حفظ شئونات اسلامی گام به گام حرکت کنیم و پرچم ایران را در میادین بین‌المللی به اهتزاز درآوریم.
برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 322100 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟