کرانچار چشم به راه نیم فصل و خون تازه

طلایی پوشان تا پایان هفته یازدهم لیگ برتر 11 امتیاز کسب کرده که این تیم را در رتبه ی سیزدهم جدول رده بندی قرار داده است.
مهم ترین مشکلی که سرمربی کروات تیم در هفته های اخیر به آن اشاره کرده، عدم تمرکز بازیکنان تیم و به خصوص مهاجمانش در استفاده از موقعیت های گلزنی است که نصیب آنها می شود. موضوعی که در نمایش های این تیم هم به وضوح مشخص است. در واقع تیم کرانچار به خوبی توپ را در زمین به گردش در می آورد؛ ولی زمانی که آنها به یک سوم دفاعی حریف می رسند و با دفاع چند لایه حریف مواجه می شوند، نمی توانند با پاس های اثربخش و ضربات مناسب به گل برسند.
روز گذشته پس از باخت برابر پیکان عصبانیت مربی کروات سپاهان بیشتر شد و برخلاف مرتبه های قبلی که در کنفرانس خبری عدم گلزنی را موضوعی قلمداد می کرد که باید با دقت و هوشمندی بیشتر مهاجمانش حل شود و آنها را به تلاش بیشتر ترغیب می کرد، گزینه ی دیگری را برای حل این معضل مطرح کرد که خداحافظی با بازیکنانی بود که نمی توانند به وظایفی که برعهده ی آنها گذاشته شده است، عمل کنند.
مهدی شریفی مهاجم فعلی تراکتورسازی یکی از بازیکنانی است که در نیم فصل به تیم ملحق می شود و از بهمن ماه نیز مسعود حسن زاده می تواند با پشت سر گذاشتن مصدومیت طولانی مدت به میادین بازگردد. البته قطعا این نفرات تنها تغییرات سپاهان نسبت به نیم فصل اول نخواهند بود و در صورتی که بازیکنان فعلی تیم نتوانند در 4 دیدار سخت باقی مانده عملکرد خوبی داشته باشند، از تیم کنار می روند و چه بسا کرانچار از همین حالا جستجوهای خود برای پر کردن جای آنها را از میان بازیکنان داخلی و خارجی آغاز کرده باشد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 323176 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟