دیدارهای امشب CL به روایت آمار

منچستریونایتد میزبان بنفیکا در الدترافورد خواهد بود و پاری سن ژرمن با خط حمله استثنایی اش،به مصاف اندرلخت خواهد رفت. چلسی تقابل سختی با رم در ایتالیا خواهد داشت وبارسلونا و یوونتوس در دیدارهای خارج از خانه، مقابل المپیاکوس و اسپورتینگ لیسبون قرار خواهند گرفت. در زیر، آماری جالب از تیم‌هایی که امشب به میدان خواهند رفت توسط OPTA بررسی شده است.
بازل – زسکا مسکو
31- تعداد بازی‌های پیاپی که باشگاه زسکا مسکو نتوانسته در چمپیونزلیگ کلین شیت کند.
3- تعداد بازی‌های باشگاه بازل مقابل تیم‌های روس که هر سه دیدار با پیروزی به پایان رسیده است. آنها در دو دیدار رفت و برگشت2-0 اسپارتاک مسکو را در سال 2003 شکست دادند و در دیدار رفت امسال نیز 2-0 زسکا مسکو را شکست دادند
منچستریونایتد – بفنیکا
10- تعداد بازی‌هایی که یونایتد مقابل بنفیکا انجام داده و در تمام بازی ها موفق به گلزنی شده است.
3-تعداد شکست‌های بنفیکا تا به اینجا در چمپیونزلیگ که ضعیف ترین عملکرد این تیم در مرحله گروهی چمپیونزلیگ است.
پاری سن ژرمن – اندرلخت
7- تعداد بازی‌های پیاپی که کاوانی در آنها موفق به گلزنی شده است. پیش از او، رود فان نیستلروی در 9 بازی و رونالدو Ronaldo در 8 بازی پیاپی در چمپیونزلیگ گلزنی کرده اند.
3- تعداد بازی‌های تیم بلژیکی در فرانسه که هر 3 بازی با شکست همراه بوده است.
سلتیک – بایرن مونیخ
12- تقابل های اخیر بایرن مونیخ با تیم‌های اسکاتلندی که در آنها مونیخی ها شکست ناپذیر بوده اند. در این مدت بایرن 8 پیروزی و 4 تساوی کسب کرده است.
3- تعداد گل‌هایی که جوشوا کیمیچ در آنها دخالت مستقیم داشته است. از 5 گل بایرن، 2 گل توسط کیمیچ به ثمر رسیده و یک پاس گل نیز به نامش ثبت شده است. 
اتلتیکو مادرید – قره باغ
5 – تعداد‌ گل‌های اتلتیکو که از روی ضربات ایستگاهی به ثمر رسیده است. از 7 گل اخیر این تیم، 4 گل از روی نقطه پنالتی و یک گل با ضربه کرنر به ثمر رسیده است.
4- تعداد شوت‌های به سمت دروازه قره باغ که پایین ترین آمار در رقابت هاست.
رم – چلسی
3- تعداد بازی پیاپی که ژکو به دنبال گلزنی در آن است. او مقابل قره باغ یک گل زد و سپس مقابل چلسی موفق شد دو گل به ثمر برساند و به دنبال گلزنی در سومین بازی پیاپی است. این اولین بار خواهد بود که از فصل 10-2009 او موفق به چنین کاری شده است.
13- تعداد موقعیت‌ گل‌هایی که ادن هازارد موفق به ایجاد آن شده است که بیش از هر بازیکنی در چمپیونزلیگ است.
اسپورتینگ لیسبون – یوونتوس
17-اسپورتینگ لیسبون در 17 بازی اخیرش، تنها 1 کلین شیت به ثبت رسانده است که به دیدار مقابل لژیا ورشو بازمی‌گردد.
4- تعداد بازی‌های پیاپی که ماریو مانژوکیچ موفق به گلزنی در آنها شده است.
المپیاکوس – بارسلونا
9- تعداد سیو‌های سیلویو پروتو در دیدار قبلی مقابل بارسا. هیچ گلری در این فصل چمپیونزلیگ نتوانسته این تعداد سیو انجام دهد.
6- تعداد بازی‌های ارنستو والورده مقابل المپیاکوس. او پیش از این 6 بار به مصاف این تیم رفته و 3 پیروزی و 3 شکست به دست آورده است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 322613 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟