جباری از فوتبال خداحافظی نمی‌کند!

امروز شایعاتی در مورد خداحافظی مجتبی جباری از فوتبال شنیده شد و در آن عنوان شد این بازیکن که حدود 2 هفته است از حضور در تمرینات منع شده است، قصد دارد برای همیشه از فوتبال خداحافظی کند.
جباری بعد از بازی با پارس جم از حضور در تمرینات منع شد و مدیران باشگاه بدون اینکه رسما اعلام کنند دلیل این تصمیم چه بوده است، همچنان به دوران دوری او از فوتبال ادامه داده اند.
عجیب این که در طول 2 هفته ای که جباری دور از میادین است هیچکدام از مدیران تیم، تماسی با او نگرفته اند و البته حاضر نشده اند رسما اعلام کنند دلیل این موضوع چه بوده است.
هرچند در روزهای اخیر شایعاتی در مورد خداحافظی جباری از فوتبال به راه افتاده است اما این بازیکن چنین تصمیمی ندارد و منتظر است تا باشگاه رسما اعلام کند که دلیل کنار گذاشته شدن او از تیم چه بوده است.
در حال حاضر مهدی رحمتی و مجتبی جباری بیش از دو هفته است که از تیم کنار گذاشته شده اند و عجیب این که سیدرضا افتخاری مدیر عامل باشگاه در مورد دو بازیکن بزرگ تیمش بی تفاوت است و این موضوعی است که برای بسیاری از هواداران استقلال Esteghlal هم جای سوال دارد.
آنچه مسلم است از نظر حرفه ای باشگاه باید تکلیف دو بازیکن تیمش را مشخص کند و در این شرایط سکوت افتخاری به حواشی پیرامون این ماجرا بیشتر دامن می زند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 310866 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟