آقاخان: آقای گلی در پست وینگر کیف دیگری دارد

مرتضی آقاخان یکی از ابزارهای مجید جلالی است که عملکرد خوبش او را تبدیل به سه بازیکن برتر لیگ از نگاه برنامه 90 در شهریور و مهر کرد‌. 
او در مصاحبه با گل به سوالات پاسخ می دهد:
تیم مجید جلالی با پیکان تخته‌گاز از پایین جدول به بالا رسید و حالا مدعی هم شده است‌. چه اتفاقی افتاد؟
خدا را شکر که با لطفش و زحمت همه ارکان تیم توانستیم روند خوبی را بعد از بازی پرسپولیس پیدا کنیم‌. دقیقا از بعد بازی با پرسپولیس توانستیم با تمرکز لازم که چاشنی اصلی موفقیت ما در کنار تلاش و زحمت بچه‌ها بود نتایج و امتیازات لازم را به دست بیاوریم‌. البته به جز بازی آخر که شاید آن پیکان این چند هفته نبودیم اما به نتیجه دلخواه خودمان دست پیدا کردیم‌. از ابتدا هم همه هدف مان در این فصل موفقیت بود اما با توجه به تغییراتی که داشتیم احتیاج به کمی زمان بود که تیم جا بیفتد که خدا را شکر به هماهنگی و روند خوب‌مان رسیدیم.
دقیقا ابتدای فصل قبل هم یک دفعه شروع بد شما از هفته پنجم به یک روند خوب منتهی شد که بعد متوقف شد و گفتند جلالی چون تیمش سقوط Fall نمی‌کند دیگر بی خیال لیگ شده است‌. امسال به نظرت این اتفاق دوباره می‌افتد؟
درست است مثل فصل پیش به یکباره از هفته پنجم روند خوب مان شروع شده است اما فصل قبل اصلا این ذهنیت در تیم وجود نداشت که دیگر کار را به خاطر اینکه خیال‌مان از ماندن راحت شده رها کنیم‌. پیکان سال پیش با قدرت نشان داد که لقب آسانسوری بودن برازنده آن نیست و امسال پیکان مدل 96 بازهم می‌خواهد با قدرت کار را پیش ببرد‌. تجربه فصل پیش به ما قطعا کمک خواهد کرد تا با لطف خدا و تلاش هرچه بیشتر امتیازات لازم را کسب کنیم و امیدوارم این روند همچنان تداوم داشته باشد.
پست بازی تو وینگر چپ و راست است اما تو را در بین مهاجمانی گلزن مثل علیپور و قاضی Judge مورد ارزیابی قرار می دهند. این مساله کار تو را دشوار نمی‌کند؟
برای من فرقی ندارد و فکر می‌کنم دلیل این نگاه رسانه ها چند پسته بودن من باشد که هم در خط جلو هستم و هم در وینگر چپ و راست کار می‌کنم‌. به هرحال چون پست اصلی من وینگر است و امسال در چپ بازی می‌کنم مهمترین وظیفه ام تغذیه هم تیمی هایم است و در کنار آن گل زدن را در دستور کارم قرار داده‌ام.
اما به عنوان وینگر خوب گلزنی کردی ‌. به آقای گلی فکر می‌کنی؟
بله قبول دارم به عنوان وینگر عملکرد خوبی داشتم و خوب هم گلزنی کردم‌. ان‌شاء‌ا..‌. این روند را بتوانم همچنان ادامه دهم و برای پیکان مثمرثمر باشم‌. در مورد آقای گلی زیاد ذهنم را درگیرش نمی‌کنم چون تمرکزم را می‌گیرد و ممکن است از شرایط خوبم دور شوم اما قطعا هر فوتبالیستی این عنوان را دوست دارد و اگر یک وینگر باشی و آقای گل شوی لذتش دو چندان است‌.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 321298 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟