واکنش باشگاه رئال به احتمال لغو بازی با خیرونا

کارلوس پوجدمان، نخست وزیر ایالت خودمختار کاتالونیا روز گذشته در پارلمان این ایالت هرگونه برگزاری انتخابات زودرس را رد کرد و به این ترتیب با مخالفت و سرپیچی از خواسته دولت اسپانیا بر ابهامات موجود افزود.
دولت اسپانیا به پوجدمان گفته بود که اگر انتخابات در پارلمان کاتالونیا را اعلام نکند، از اصل 155 قانون Law اساسی استفاده کرده و خودمختاری را از کاتالونیا خواهد گرفت. منابع خبری گزارش داده اند که ممکن است امروز پوجدمان در کاتالونیا اعلام استقلال Esteghlal کند که در این صورت فضای ملتهبی بر کاتالونیا حاکم خواهد شد و این مساله، برگزاری بازی بین رئال و خیرونا را با تردیدهایی جدی مواجه خواهد کرد.
مارکا امروز به نقل از مدیریت باشگاه رئال گزارش داد که رئال بدون توجه به شایعات، تنها به برگزاری بازی با خیرونا فکر می کند و هیچگونه نگرانی از بابت مسائل امنیتی ندارد. باشگاه رئال مادرید از این حیث آسوده خاطر است و اعتقاد دارد که باید به فوتبال به دور از مسائل سیاسی نگاه کرد.
برای لغو بازی روز یکشنبه نظر نهایی را پلیس Police امنیتی کاتالونیا خواهد داد. این احتمال هم وجود دارد که مثل بازی ماه گذشته بارسا و لاس پالماس، دیدار رئال و خیرونا هم بدون تماشاگر برگزار شود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 320980 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟