دلخوری منشا از هواداران پرسپولیس

اولین تمرین تیم فوتبال پرسپولیس بعد از پیروزی در دربی 85 از ساعت 11 صبح امروز (جمعه) در ورزشگاه شهیدکاظمی آغاز شد. در این تمرین تمامی بازیکنان پرسپولیس حضور داشتند و یک جلسه تمرینی سبک را که بیشتر جنبه ریکاوری داشت پشت سر گذاشتند.
* حال و هوای ورزشگاه شهید کاظمی امروز با روزهای دیگر تفاوت عمده داشت و دلیلش هم این بود که همه حاضرین در این ورزشگاه از کارکنان و مسئولان گرفته تا اعضای تیم بابت پیروزی در دربی بسیار خوشحال بودند و این برد را به یکدیگر تبریک می‌گفتند.
* مهدی طارمی که غایب بزرگ دربی 85 بود با دیدن بازیکنان پیروزی در دربی را به آنها تبریک گفت.
* حدود یکصد تماشاگر در ورزشگاه حضور داشته و به شدت بازیکنان و مربیان پرسپولیس را تک به تک تشویق کردند.
* برانکو ایوانکوویچ در 10 دقیقه ابتدایی تمرین با بازیکنان صحبت کرد. او ضمن تبریک پیروزی در دربی به آنها، از شاگردانش خواست این مسابقه را فراموش کرده و به بازی‌های حساسی که پیش رو دارند فکر کنند.
* بعد از صحبت‌های برانکو، سیدجلال حسینی جلسه‌ای جداگانه با برانکو برگزار کرد.
* وقتی هواداران تک تک بازیکنان را تشویق می‌کردند آنها نیز به ابراز احساسات هواداران حاضر پاسخ می‌دادند اما در این میان منشا اهمیتی به تشویق تماشاگران نداد. برخی بازیکنان بابت این مسئله از مهاجم نیجریه‌ای پرسپولیس گلایه کردند، اما او مشخص نبود که به چه دلیل از هواداران دلخور بود.
* در ادامه تمرین برانکو بازیکنان را به دو دسته تقسیم کرد، نفراتی که در دربی فیکس بودند به صورت جداگانه ریکاوری کردند و بقیه نیز زیر نظر مارکو تمرینات بدنسازی ویژه‌ای را پشت سر گذاشتند. در ادامه کار با توپ در دستور کار آنها قرار گرفت.
* هواداران به سیامک نعمتی بابت لایی که به وریا غفوری زد، تبریک گفتند!
* هواداران خطاب به مهدی طارمی گفتند که تو خیلی زود برگشته و آقای گل خواهی شد.
* کریم باقری، مربی تیم فوتبال پرسپولیس در تمرین امروز سرخپوشان حاضر بود.
* بشار رسن که روز گذشته به دلیل مصدومیت از ترکیب سرخپوشان خارج شده بود، امروز بدون مشکل تمرین کرد.
* برانکو ایوانکوویچ از آنالیزور سرخپوشان خواست برنامه کامل دیدارهای هفته یازدهم لیگ برتر را در اختیارش قرار دهد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 320906 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟