لحظه به لحظه با دیدار پرسپولیس- استقلال

شمارش معکوس برای آغاز هشتاد و پنجمین دربی پایتخت آغاز شده است. هر دوتیم پرسپولیس و استقلال Esteghlal مثل همیشه تمام تمرکز و توانشان را برای موفقیت در این مسابقه تاریخی گذاشته اند و تقریبا اهم اخبار ورزشی Sport NEWS مربوط به این بازی است. هر دوتیم برای بازی روز پنجشنبه برخی از ستاره هایشان را در اختیار ندارند اما آنقدر مهره های تاثیرگذار در ترکیب آنها هست که انتظار داشته باشیم یکی از جذاب ترین جدال های مستقیم دو تیم انجام شود. پرسپولیس بعد از حذف لیگ قهرمانان آسیا حالا خوب می داند برای بازگشت به مسیر قهرمانی باید در دربی برنده شود. استقلال که میهمان اسمی این مسابقه است از طرف دیگر با وینفرد شفر آلمانی قصد دارد با پیروزی در دربی باردیگر خودش را به عنوان یکی از مدعیان لیگ امسال مطرح کند. دربی همیشه مهم است و این بار نیز این مسابقه حساسیت و اهمیت ویژه ای دارد.
13:33- مهدی تاج رییس فدراسیون فوتبال نقل قول منتسب به خود درباره احتمال حذف استقلال از لیگ قهرمانان آسیا را قویا تکذیب کرد. قبل ازآن از قول تاج عنوان شده بود که استقلال به دلیل بدهی در آستانه حذف از لیگ قهرمانان آسیا قرار دارد.
ساعت13:11- دوربین های تلویزیونی اجازه فیلمبرداری از نشست خبری دربی را ندارند. مسئولان سازمان لیگ پیش از برگزاری نشست خبری، اجازه ورود هیج کدام از دوربین های تلویزیونی را ندادند و اعلام کردند که هر رسانه ای که از نشست خبری فیلم منتشر کند، جریمه خواهد شد.
12:56- شاگردان برانکو ایوانکوویچ آخرین تمرین خود را در زمین شماره دو آزادی Freedom پشت سر گذاشتند و بعد از آن راهی هتل شدند تا اردوی پیش از دربی خود را برگزار کنند.
ساعت12:33- محمود خوردبین:« تیم ما کاملا سرحال و خوب است. بچه‌ها کاملا برای این بازی آماده‌اند. البته نگاه ما به این بازی این است که در مسیر تکرار عنوان قهرمانی به امتیازات آن نیاز داریم.»
ساعت11:31- ایمون زاید: « در داربی و بازی‌های این چنینی، جایگاه دو تیم در جدول هیچ اهمیتی ندارد. داربی شبیه به یک بازی حذفی است که هر تیمی در روز مسابقه عملکرد بهتری داشته باشد می‌تواند برنده شود.» زاید بعد از هت تریک در دربی هنوز هم برای پرسپولیسی ها محبوب است.
ساعت11:03- دربی فرزندان مک درموت را به تهران کشاند. میک مک درموت مربی ایرلندی استقلال که از ابتدای فصل به این تیم اضافه شده، مقدمات حضور فرزندان خود در تهران را فراهم کرده و آن ها بامداد چهارشنبه وارد تهران شدند. به این ترتیب فرزندان شفر و مک درموت دو مربی خارجی استقلال به همراه تعدادی از فرزندان کادرفنی پرسپولیس تماشاگر این دیدار مهم و جذاب خواهند بود.
10:48- پیکر مرحوم ابراهیم آشتیانی درورزشگاه شیرودی تشییع شد. نکته این مراسم عدم حضور بازیکنان تیم پرسپولیس در مراسم تشییع بود. مرحوم آشتیانی یکی از بهترین بازیکنان تاریخ پرسپولیس بود و فوت او در آستانه دربی نیز این مسابقه را تحت تاثیر قرار خواهد داد.
ساعت 9:23- زلاتکو کرانچار در بخشی از مصاحبه امروزش درباره دربی صحبت کرده و با بیان اینکه دوست دارد برانکو مربی هم ملیتی اش پیروز شود. او همچنین می گوید:« از نظر من پرسپولیس نسبت به استقلال اولویت‌های بهتری دارد چرا که با وجود شکست مقابل الهلال این تیم در فرم خوبی است و در بالای جدول قرار دارد و لازم نیست بگویم آنها مدعی عنوان قهرمانی هستند. از طرفی استقلال هم به دنبال ثبات و اثبات خودش خواهد بود.»
ساعت 9:12- مهدی هاشمی نسب یکی از جنجالی ترین بازیکنان دربی یا به قول معروف یاغی سرشناس سرخابی در مصاحبه ای می گوید:« مهار علی کریمی سخت ترین کارم در دربی بود» او همچنین می گوید:« هر بازیکنی که از نظر روحی آنقدر بزرگ باشد که بر آن فضای سنگین ورزشگاه غلبه کند و گوشش به سکوها بدهکار نباشد و تمرکزش روی توپ و میدان باشد می‌تواند نتیجه بازی را تعیین کند.»برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 320466 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟