چرا از طبقه دوم نقش جهان استفاده نمی‌شود؟

ورزشگاه نقش جهان اصفهان که این روزها میزبان هر ۲ تیم اصفهانی در لیگ برتر فوتبال است، از سال گذشته بعد از بازسازی دوباره افتتاح شده است.
بعد از افتتاح دوباره ورزشگاه نقش جهان، در هیچ کدام از بازی های خانگی سپاهان تماشاگران نتوانستند در طبقه دوم مستقر شوند. دلیل این ماجرا در ماه های اخیر استاندارد نبودن طبقه دوم عنوان شده است.
با این حال مدیرعامل شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی اعلام کرده طبقه دوم ورزشگاه نقش جهان به خواست مسئولان اصفهانی مورد استفاده قرار نگرفته وگرنه از تمام استانداردهای لازم برخوردار است.
مدبر در این باره گفته است: « طبقه دوم آماده است اما مسئولان شهر خودشان نمی‌خواهند از آن استفاده کنند. در استانداری گفتند که جمعیت زیادی به ورزشگاه نمی‌آید و همان 30-40 هزار نفری که مربوط به طبقه اول است کفایت می‌کند. این ورزشگاه هیچ مشکلی به لحاظ ایمنی ندارد و همه استانداردها رعایت شده است. در واقع نقش جهان هیچ مشکلی ندارد و به دلیل عدم استقبال تماشاگران است که طبقه دوم آن مورد استفاده قرار نمی‌گیرد.»
حالا با این وضعیت باید دید که مسئولان باشگاه سپاهان چه واکنشی به گفته های مدبر دارند. بدون شک در بازی های بزرگ سپاهان مقابل استقلال Esteghlal و پرسپولیس بیش از ظرفیت طبقه اول نقش جهان استقبال خواهد شد و باید از ظرفیت طبقه دوم هم استفاده شود.
البته هنوز چادری که قرار بود به عنوان سقف نصب شود، به اصفهان نرسیده است و شاید این یکی از دلایل راه ندادن تماشاگران به طبقه دوم باشد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 319688 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟