5 درختچه بزرگ برای لوکس شدن خانه تان + عکس

به گزارش رکنا، اهمیت درختچه ها در زیبایی و لوکس دیده شدن خانه ثابت شده است. در این مطلب به شما 8 درختچه بزرگ را برای لوکس شدن خانه تان معرفی می کنیم.

پاچیرا:

پاچیرا

میزان رطوبت هوا برای پاچیرا بسیار مهم است. در میانه روز و زمانی که حرارت خورشید به اوج خود می‌رسد گیاه نباید در معرض نور مستقیم قرار بگیرد. برای اینکه گیاه بتواند تمام عناصر ضروری خود را دریافت کند از اردیبهشت تا شهریور تقریبا هر 14 روز یکبار به آن کود بدهید.

یوکا:

این گیاه به نور غیر مستقیم و زیاد نیاز دارد. دمای مناسب برای رشد این گیاه 13 الی 18 درجه سانتیگراد است. برای تامین رطوبت مورد نیاز گیاه بهتر است در فصل تابستان هر روز آن را آبپاشی کنید.

یوکا

فیکوس بنجامین:

روشن ترین قسمت خانه را برای قرار دادن گلدان بنجامین تان انتخاب کنید. گیاه را زمانی آبیاری کنید که خاک خشک شده باشد. دمای ایده آل برای بنجامین بین 18 تا 24 درجه سانتی گراد است.

فیکوس بنجامین

برگ عبایی:

این گیاه نسبت به دمای کم بسیار مقاوم است به طوری که دمای حدود صفر را نیز تحمل می کند. در نور غیر مستقیم بهترین رشد را دارد. نسبت به مه پاش به ویژه در تابستان واکنش خوبی نشان می دهد.

برگ عبایی

برگ انجیری:

برگ انجیری می‌تواند در هر بخشی از منزل شما به خوبی رشد کند. هرچه دمای محیط بیشتر باشد، نیاز برگ انجیری به آب و رطوبت بیشتر می‌شود. برای داشتن بهترین نتیجه و اگر دوست دارید همیشه شاهد برگ های تازه و شاداب باشید، در طول بهار و تابستان ماهی یکبار به گیاه خود کود بدهید.

برگ انجیری

کدخبر: 859509 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟