نحوه کندن چسب از کاغذ بدون پارگی کاغذ + فیلم
حجم ویدیو: 7.71M | مدت زمان ویدیو: 00:01:03

یکی از کاربران فضای مجازی روش جالبی را برای جدا کردن چسب از روی کاغذ بدون آسیب زدن و کنده شدن کاغذ نشان داد.

به گزارش رکنا ، روشی ابتکاری برای حذف نوار از کاغذ‌ها بدون آسیب رساندن به آن‌ها به تازگی مطرح شده است. «اوخاتم عبدالله یوا»، وبلاگ نویس روسی که در شبکه تیک تاک فعالیت می‌کند، یک روش ابتکاری برای کندن نوار چسب از کاغذ بدون آسیب رساندن به آن را نشان داد.

روش ابتکاری برای از بین بردن چسب کاغذ

در ابتدای ویدئو، عبد علایوا روش سنتی استفاده شده هنگام برداشتن نوار چسب را نشان می‌دهد که باعث آسیب رساندن به کاغذ می‌شود و سپس روش ابتکاری خود را به اشتراک می‌گذارد. او با محکم کردن دو انتهای نوار چسب، نشان می‌دهد که باعث کش آمدن چسب شده و اجازه می‌دهد تا به راحتی و بدون آسیب رساندن از کاغذ جدا شود.

این ویدئو در طول یک هفته بیش از یک میلیون بازدید ثبت کرد و کاربران از ایده ابتکاری این خانم استقبال و او را تحسین کردند و نشان دادند که این روش به آن‌ها کمک می‌کند بسیاری از اسناد مهم را ذخیره کنند.

شبکه اجتماعی تیک تاک با وجود آنکه بیشتر از سوی نوجوانان مورد استقبال قرار گرفت، اما برخی افراد نیز تجربیات خود را در ویدئو‌هایی کوتاه برای همه افرادی که از این شبکه استفاده می‌کنند به اشتراک می‌گذارند و با این کار نشان می‌دهند که می‌شود از این ابزار‌ها برای آموزش و اشتراک ایده‌ها و تجربیات استفاده کرد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 692659 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟