ترفندهای دور کردن انرژی منفی از خانه

ورودی خانه را تمیز کنید

انرژی هم درست مثل خود ما وارد یک مکان می شود و یا از آن خارج می شود. پس اولین قدمی که در جهت از بین بردن انرژی منفی انجام می دهید تمیز کردن ورودی خانه است.

هدف تان را تعیین کنید

آیا می خواهید انرژی خاصی را از خانه دور کنید؟ یا می خواهید انرژی تازه به خانه بیاورید؟ و یا این که می خواهید خانه را مثل همیشه تمیز کنید؟ چهارزانو روی زمین بنشینید و ۱۰ نفس عمیق بکشید. همراه با نفس عمیق افکار و نیات مثبت را به ذهن بیاورید و افکار منفی را بیرون بریزید.

اهداف مثبت تان را روشن کنید

یک وسیله آتش زا پیدا کنید مثل شمع. سپس آن را روشن کنید و به سمت چهار جهت خانه (شمال، جنوب، شرق و غرب) بگیرید و حرکت دهید و با صدای بلند بگویید: من به شمال به جنوب به شرق و به غرب ارتعاشات و افکار مثبتم را می فرستم.

انرژی مثبت را به ورودی خانه بیاورید

شمع را با حرکات دایره ای هم بیرون و هم داخل قسمت ورودی خانه تکان دهید و این مانترا را تکرار کنید: من اینجا هستم. من انرژی مثبت را به خانه ام دعوت میکنم.

اتاق خواب

شمع را به اتاق خواب ببرید و در گوشه های اتاق و قسمت هایی که می دانید انرژی منفی یک شخص دیگر در آن جا وجود دارد حرکت دهید.

مانتراهای جدید بسازید

برای فضایی که به تازگی تمیز کرده اید مانترای جدید بسازید. به عنوان مثال بگویید: از کائنات سپاسگزارم برای این که مرا هدایت کردی تا بتوانم انرژی مثبتی که می خواستم را به خانه ام بیاورم.

پایان تمرین

تمرین انرژی مثبت را باید در قسمت مرکزی خانه به پایان برسانید. بنشینید چشم ها را ببندید و به چشم سوم تمرکز کنید. و ۳ بار مانترای Sat Nam یعنی “من حقیقت هستم ” یا “حقیقت خداوند در درون من است” را تکرار کنید. همه ما قدرت این را داریم که برای خود اهداف تعیین کنیم اما زمانی می توانیم به این اهداف برسیم که آن ها را باور داشته باشیم.

خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

 

کدخبر: 429851 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟