کابینت دو رنگ بهترین ایده برای زیباتر شدن آشپزخانه!

آشپزخانه ها در طراحی داخلی یکی از مهم ترین بخش ها محسوب می شوند . آشپزخانه برای اکثر ما یکی از بخش هایی می باشد که زیاد مورد استفاده قرار می گیرند بنابراین هیچ توجیهی نمی توان برای اینکه در طراحی آن کاستی داشته باشیم ، آورد و باید کاملا در زیباسازی این بخش مهم از خانه سرمایه گذاری نمایید . امروزه یکی دیگر از طراحی نو و جدیدی که در کابینت آشپزخانه ها می شود ، کابینت های دو رنگ می باشند و پس از ورود آنها به بازار Store با استقبال گرمی از مشتریان روبرو شد .

اگر شما هم در نگاه اول عاشق این نوع کابینت شدید ، بدانید که شما هم یک فرد خوش شانس هستید و در این مقاله ما قصد داریم برخی از رایج ترین روش هایی که افراد از این کابینت ها استفاده می کنند را بررسی نماییم .

یکی از رایج ترین روش ها برای دستیابی به این روند ، انتخاب یک ست کابینت با رنگ دیگری برای تبدیل کردن آن به نقطه کانونی آشپزخانه ، بسیار ضروری می باشد و می تواند باعث ایجاد زیبایی بصری در چشمان مهمانان و حتی خودتان شود . بعد از نصب این نوع کابینت، می توانید در زیبایی و روشنایی آشپزخانه بکوشید و از جذاب ترین وسایل جانبی استفاده نمایید . در ضمن قبل از انتخاب و نصب کابینت باید حداکثر و حداقل استفاده خود را از آشپزخانه مشخص نمایید و طبق آن اندازه کابینت ها را مشخص کرده .

پس از بررسی کاربرد خود سفارش دادن کابینت یک مورد دیگر است که جای فکر کردن و تامل دارد و آن رنگ کابینت می باشد . اگر می خواهید که با سفارش دادن یک ست جداگانه کابینت یک نقطه کانونی ایجاد نمایید ، باید بدانید که رنگ انتخابی شما باید جذاب باشد تا بتواند نقطه کانونی یک فضا شود . رنگی که انتخاب می کنید تماما براساس سلیقه شما خواهد بود و به خلاقیت شما بستگی دارد که چه رنگی انتخاب کنید تا این رنگ تبدیل به یک نقطه کنونی در آشپزخانه تان شود . یکی از رنگ هایی که می توانید به آنها فکر کنید ، رنگ بنفش می باشد که بسیار زیبا و جذاب هستند و می توانند زیبایی بصری فوق العاده ایی به خانه شما بدهند .

اگر از رنگ برجسته روی کابینت های خود راضی نیستید و برایتان خوشایند نیست ، نگران نباشید . راه هایی وجود دارند که شما می توانید کابینت هایتان را به رنگ کابینت های مدرن و شکیل ایجاد کنید . برای مثال می توانید آنرا با لمینیت براق و همانند یک شیشه درخشنده نمایید که نتیجه این کار این است که احساس مدرن بودن خواهید داشت .

اگر در حال برنامه ریزی برای اجرای این کار هستید لازم به ذکر است که می توانید کمی از خود نیز خلاقیت ایجاد نمایید . برای داشتن خلاقیت بهتر می توانید کمی از برخی طراحی های جدید و به روز استفاده نمایید تا بتوانید ایده های زیبا و جالبی برای خانه و آشپزخانه تان بدهید و اگر این کار را با دقت انجام دهید می توانید جلوه بصری زیبایی در خانه تان ایجاد نمایید .

یکی دیگر از روش های معمول برای استفاده از این روند ، استفاده از رنگ سیاه می باشد البته به نحوی که رنگ قسمت های پایین تیره(سیاه) و رنگ قسمت های بالایی روشن باشند و ترکیب این دو رنگ در کنار یکدیگر می توانند جلوه زیبا و جذاب بصری را در آشپزخانه تان ایجاد نمایید . همچنین استفاده از این دو رنگ کنار یکدیگر علاوه بر جلوه بصری می توانند باعث ایجاد احساس بزرگنمایی در آشپزخانه تان شوند .

در این مورد شما با استفاده از سلایق خود می توانید هر دو رنگ کابینت ها را انتخاب کنید و توصیه ما استفاده از این دو رنگ که در بالا بیان کردیم و در تصویر مشاهده می کنید .

فراموش نکنید که چند عنصر هماهنگ را در آشپزخانه اضافه کنید ، عناصر هماهنگ را به یاد داشته باشید

اینکه شما تصمیم به چگونگی و رنگ کابینت هایی دارید ، باید به یاد داشته باشید که در کابینت هایتان شما ملزم به استفاده از عناصر هماهنگ هستید و به یاد داشته باشید زمانی که شما دو فضای مجزا از یکدیگر دارید مهم است که بدانید باید از چندین عنصر هماهنگ برای زیبایی این دو بخش استفاده نمایید .

شما طی چند راه کوتاه می توانید کابینت هایتان را به یکدیگر مرتبط نمایید . برای مثال در تصویر بالا می توانید ارتباط رنگ بین کابینت ها و پالت را متوجه شوید که هر دوی آنها از یک رنگ منشاء گرفته اند و به این دلیل بایکدیگر همانگ و یک دست هستند . بنابراین اگر شما قصد دارید که از گابینت های دو رنگ در آشپزخانه تان استفاده نمایید ، باید به گونه ایی استفاده کنید که با لوازم جانبی موجود در آشپزخانه هماهنگ باشند .

از این راهنمایی ها برای استفاده از کابینت های دو رنگ استفاده نمایید .

روند طراحی های مختلف در آشپزخانه کار جدیدی نیست ، اما ما نیز همانند شما برای طراحی های مختلف در آشپزخانه هیجان زده هستیم و علاقه مند به معرفی چندین و چندین راه جدید برای طراحی های مختلف به شما هستیم . در این مقاله شما را با نکات استفاده از کابینت های دو رنگ آشنا ساختیم و می توانید از این ترفندها برای داشتن کابینت های دو رنگ استفاده نمایید .

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

تجاوز معلم جوان به دختر 12 ساله درمدرسه!/ زایمان این دختر رازتلخی را فاش کرد

ناگفته های تلخ زن ایرانی از آنتالیا / من و 2 دخترم گرفتار ارتباط سیاه شدیم!

هولناک ترین عشق یک زن به شوهرش+عکس

بلای وحشتناک که بر سر الهام نوعروس جوان در مراسم شیرینی خوران خواهر شوهر آمد

افسانه، جلیل را به خانه کشاند / شوهرش ثانیه شماری می کرد!

دختر نوجوان مرد منحرف را بدجوری کتک زد! +تصویر

سارا دخترش را به مرد شیطان صفت فروخت! + عکس

تجاوز وحشیانه به زن جوان پشت شمشاد ها پارک! + عکس جوان شیطان صفت

دختر 17 ساله 4 بسته پفک بزرگ خورد و دیگر کیسه صفرا ندارد ! + عکس

دوربین مخفی مرد شیطان صفت در حمام زنانه +عکس

این زنان را می فروختند ! / قهقهه های مردان بی حیا را ببینید ! + فیلم (14+)

2 مرد بی حیا در پارک به پسر 10 ساله هم رحم نکردند + تصویر

مخفیگاه این مرد فراری کجاست؟! / لحظه قتل خونین را ببینید! + عکس و فیلم

 

کدخبر: 401524 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟