تمیز کردن فر با ترفندهای خانگی و طبیعی

تمیزکردن فر

تمیز‌کردن فر یک کار فشرده است، اما مقدار کمی جوش‌شیرین می تواند این راه طولانی را طی کند. مقداری جوش‌شیرین به آب اضافه کنید و در یک آبپاش بریزید و آن را به سطح داخلی فر بپاشید. از اسپری‌کردن این محلول روی المنت‌های فر خودداری کنید. اجازه دهید یک شب بماند و سپس آن را روز بعد تمیز کنید. اگر باز هم اثری از کثیفی‌ها باقی ماند، آن را با سرکه سفید تمیز کنید. از پاک‌کننده‌های شیمیایی قوی استفاده نکنید، زیرا هم برای پوست‌تان و هم برای فر مضر هستند.

یخچال خود را تمیز کنید

همه‌ی ما اغلب مجبوریم که یخچال را تمیز کنیم. این به این معنی است که لکه‌ها توسط موادغذایی و آب می‌توانند ایجاد می‌شوند. برای مبارزه با این لکه‌ها شما به تعداد کمی وسیله نیاز دارید. برای شروع به مسواک و خمیردندان نیاز دارید. مواد شیمیایی موجود در خمیردندان به راحتی به حذف لکه‌ها کمک کرده و استفاده از مسواک باعث ایجاد اصطکاک و دقت در کار شما می‌شود.

بعد از تمیزکردن یخچال باید به‌سراغ از‌بین‌بردن بوهای یخچال کنید. یک لیمو را نصف کنید، نصف آن را در طبقۀ بالا و نصف دیگر را در طبقۀ پایین یخچال قرار دهید. لیمو به‌صورت طبیعی بوهای مانده را از بین می‌برد و هوای یخچال را تازه می‌کند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 359791 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟