ترفندهای چیدمان دکوراسیون به سبک هنری

دکوراسیون خانه خودتان را به سبک هنری بچینید تا از فضای به وجود آمده حس خوبی برایتان ایجاد گردد.  طراحان حرفه ای با چندین نکات حرفه ای به ما یاد می‌دهند که چطور در مدت زمان کوتاهی خانه های مان را به یک مکان جذاب و هنری تبدیل کنیم.

رنگ کردن یکی از دیوارها

لازم نیست برای اینکه اتاق رنگی و دیدنی دربیاید همه ی دیوارهای اناق را رنک کنید. همین که یکی از دیوارها را رنگ کنید کافی هست. یا اینکه با پنل های چوبی تزئین کنید.

مبلمان شفاف

این ترفند برای آپارتمان Apartment های کوچک و نقلی کاربرد دارد. چون مبلمان Furniture شفاف باعث میشود فضا بازتر نشان داده شده و نور و تازگی بیشتری به فضای خانه میدهد.

مبلمان های ساده و قدیمی را خودتان تغییر دهید

فقط با کمی رنگ و افزودن چند تکه چوب درست مانند عکس بالا می‌توانید ابتدایی ترین مبلمان را به زیباترین و هنری ترین وسیله در خانه خود تبدیل کنید.

قاب کردن آینه به شکل پنجره

با قاب کردن آینه به شکل پنجره هم فضای اتاق بزرگ تر نشان داده میشود و هم اتاق روشن تر میشود به ویژه اگر نزدیک به پنجره باشد.

گل و گیاه

گل ها و گیاهان به دکورهای خسته کننده منازل تازگی و طراوت میدهند به ویژه هوای مطلوبی برای فضای خانه فراهم میکند. گل ها را میتوانید هم در گوشه و کنار قسمت های گوناگون خانه بچینید و هم به صورت یکجا کنار هم.

بهره گیری از کتاب ها در دکوراسیون

کتاب ها را در قفسه های کتابخانه مخفی نکنید. عطف رنگارنگ کتاب ها تاثیر زیادی در زیبایی خانه دارد. به همین علت آنها را می‌توانید در هر جای خانه بهره گیری کنید حتی در لا به لای نوارهای شوفاژ.

صندلی های متفاوت

چیدن صندلی های هم شکل دور میز ناهارخوری روشی قدیمی در دکوراسیون داخلی هست. امروزه طراحان توصیه میکنند صندلی های متفاوتی که از یک طرح نمونه میباشند به کار ببرید. صندلی ها چندان هم نباید متفاوت باشند. بعنوان مثال یک طرح اما در رنگ های گوناگون.

تقسیم کننده اتاق ها

با تقسیم کننده ها میتوانید چندین فضای آرام برای خود ایجاد کنید. این تقسیم کننده ها حتماً نباید با دیوار و آجر درست شوند حتی میتوانید از قفسه های چوبی هم بهره گیری کنید.

بهره گیری از فضای پنجره ها

فضای جلوی پنجره برترین مکان ارام بخش در خانه هاست. کاناپه یا مبلی را در این قسمت قرار دهید و کتاب مورد علاقه تان را در این قسمت مطالعه کنیدبرای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 349695 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟