راهکارهای جرم زدایی از کتری برقی

اگر ضخامت آهک داخل کتری زیاد باشد، می‌توانید با ضربه زدن روی کتری آنها را جدا کنید.روزی یک بار روی آن پارچه‌ی مرطوب بکشید و با حوله‌ی نرم خشک کنید. هنگام انجام این کار حتما دو شاخه‌ی آن را از پریز بیرون بکشید. در این کتری‌ها معمولا پس از مدتی آهک ته‌نشین می‌شود. برای از بین بردن آن بایستی گاه و بی‌گاه مخلوط سرکه و آب را، به مقدارهای مساوی در کتری بریزید و مدت نیم ساعت بجوشانید. سپس بشوئید و خشک کنید.

اگر ضخامت آهک داخل کتری زیاد باشد، می‌توانید با ضربه زدن روی کتری آنها را جدا کنید. جهت این کار به یک انتهای میله‌ی چوبی چند دور پارچه‌ی نرم بپیچید و با آن ضربه بزنید، تا روی کتری اثر نکند و نیز هنگامی که کتری کاملا داغ است، درون آن آب یخ بریزید، جرم Crime داخل کتری با صدای مخصوص ترکیده و جدا خواهد شد که با یک تیغه‌ی چوبی می‌توانید قسمت بیشتر آنها را از کتری بیرون بیاورید.

سفارش می‌شود، هر بار پس از استفاده، آب کتری برقی را خالی کنید و آن را همیشه خشک نگه دارید. این کار تا حد زیادی مانع جرم‌گرفتگی داخل آن می‌شود و نیز رسیدگی مداوم به بند کتری برقی که سیم‌های رابط برق را دارد و تعویض به موقع آن در صورت لزوم، بسیار ضروری است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 337686 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟