وان حمام را چگونه انتخاب کنیم؟

قبل از خرید وان حمام این مطلب را بخوانید:
ابعاد مناسب برای خرید وان
 یک وان جکوزی علاوه بر فراهم کردن آرامش، ممکن است فضای زیادی را اشغال کند. در حالی‌ که وان های پایه دار و مستقل می‌ توانند در حمام با دکوراسیون کلاسیک بدرخشند.

دکوراسیون حمام (1)
خرید وان حمام
 وان ها در چند مدل اصلی در بازار Store موجود هستند.
وان مثلثی : این وان ها برای قرارگیری در گوشه‌ های حمام و صرفه‌ جویی در فضا طراحی‌ شده‌ اند. این وان ها از تنوع بالایی برخوردارند اما همه‌ آنها قابلیت نصب دوش را ندارند.
وان مستقل: وان های مستقل در فضا، تنوع و اختلاف ایجاد می‌ کنند به‌ علاوه نصب بسیار ساده ای داشته و نیاز به تأسیسات خاصی ندارند. این مدل وان ها دارای تنوع بالایی بوده و معمولا برای افزایش راحتی، در آنها از یک شیب استفاده‌ شده است.
وان پلت فرمی: این وان ها در داخل یک سکو قرار می‌ گیرند یا داخل زمین فرو می‌ روند و به همین دلیل به پنل های پایانی نیاز ندارند. تمیز کردن و شستشو این مدل وان ها بسیار ساده بوده و برای هر حمامی قابل‌ استفاده است با این‌ وجود این مدل وان ها بسیار گران‌ قیمت بوده و نصب ساده ای دارند.

دکوراسیون حمام (2)
وان جکوزی
این مدل وان ها که در واقع جکوزی های خانگی و جمع و جورتری نسبت به باشگاه و استخرها هستند، آرامش بسیاری به شما می بخشند. برای وان جکوزی نمی توانید دوش را به طور مستقیم به خودش نصب کنید. پیشنهاد می کنیم چنانچه حمام بزرگی دارید از وان جکوزی در گوشه ای از آن استفاده کنید.
چه نکات مهم دیگری را باید در هنگام خرید وان در نظر گرفت؟
در هنگام خرید وان حمام، از راحتی آن در هنگام دراز کشیدن مطمئن شوید. به‌ علاوه گرم‌ کن آب را چک کنید و ببینید آیا به‌ اندازه‌ ای انرژی تولید می‌ کند تا آب همه وان را بتواند گرم کند. آیا فرد میانسال و یا از کار افتاده‌ ای در خانه شما وجود دارد؟ اگر جواب این سوال بله است، وانی خریداری کنید که استفاده از آن برای این افراد راحت باشد. برای دکوراسیون حمام کابین دوش هم می تواند انتخاب ایده آلی باشد. این وان برای حمام کوچک ایده آل بوده و فضای اختصاصی شیشه ای برای حمام در اختیار شما قرار می دهد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

دکوراسیون حمام (3)

کدخبر: 317011 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟