تکنیکی نوین در طراحی لباسشویی های بدون صدا

ال جی الکترونیکس در نسل جدید ماشین لباسشویی خود از فناوری سنتوم (centum) استفاده کرده که کیفیت کارکرد را بالا برده و باعث می شود ماشین لباسشویی بدون کمترین لرزش و صدا کار می کند.

فناوری به کارگرفته شده در این محصول که در صنعت موتور به کار گرفته می شود با استفاده از یک سیستم جدید مجهز به کمپرسور و سیستم ثابت لوله، به میزان قابل توجهی میزان لرزش و نویز را کاهش می دهد و تنها ۶۷ دسی بل را طی دوران چرخش منعکس می کند که معادل صدای مکالمه معمولی است.

این نوآوری که در ماشین های لباسشویی مدل SIGNATURE TWINWash به کار گرفته شده استانداردهای موتورهای اینورتر را از ۱۰ سال به ۲۰ سال افزایش می دهد.

این محصول در همین حال به مصرف‌کننده اجازه می‌دهد دو دسته لباس را همزمان و به صورت جدا بشوید. به نحوی که طراحی آن از ترکیب یک ماشین‌ لباس‌شویی کامل در قسمت بالا و یک شوینده کوچک در یک پایه مخفی، ایجاد شده است. ماشین‌ لباس‌شویی اصلی در قسمت بالا، قابلیت شستشوی حجم زیادی از لباس ها را دارد و درحالی که قسمت شوینده کوچک می‌تواند برای برنامه شست‌وشوی متفاوتی تنظیم شود.

این امکان باعث می شود کاربر بدون اینکه مجبور باشد برای جمع شدن یک دسته کامل لباس صبر کند، حجم کم لباس را در زمان نیاز بشوید.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 310915 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟