کتاب «آموزش نوازندگی کمانچه» علی تفرشی منتشر شد

به گزارش رکنا ، علی تفرشی ، هنرمند کشورمان در عرصه موسیقی که نوشتن کتاب آموزش نوازندگی کمانچه خود را به پایان رسانده است در پست اینستاگرام خود به تشریح آن پرداخت.

علی تفرشی نوشت :

درود بر دوستان عزیز و هنرمندم،

کتاب اول، دوره مقدماتی

«آموزش نوازندگی کمانچه» به همراه سی دی صوتی توسط انتشارات موسیقی عارف، منتشرشد.

شیوه آموزش در این کتاب بر اساس کوک «می،لا،ر،سل» با هفت الگوی انگشت گذاری در پوزیسیون اول، که تمامی فواصل کروماتیک را شامل می شود، در۱۳۴ درس، نوشته شده است. امیدوارم این کتاب که حاصل سال ها تحصیل و تحقیق درنوازندگی سازکمانچه است مورد توجه هنرآموزان و هنرجویان عزیز و علاقه مند قرارگیرد و توانسته باشم سهم کوچک خودرا درآموزش سازکمانچه به انجام برسانم.

علاقه مندان به تهیه کتاب می توانند از طریق تلفن، سایت وصفحه ی اینستاگرام انتشارات موسیقی عارف و همچنین دایرکت درهمین صفحه و کتاب فروشی های معتبر موسیقی تهیه فرمایند.

کتاب علی تفرشی

تشکر و قدردانی می کنم از حمایت و محبت استاد عزیزم دکتر محمد سریر و استاد محمد مقدسی گرامی که با تشویق و مهر خود مرایاری کردند و همچنین از دوستان عزیزم آقایان؛ ابراهیم اسماعیلی اراضی برای ویراستاری کتاب، یاشار درفشه عزیز که با صبر و حوصله و هنرمندی خود،عکس و گرافیک کتاب را به شکل مطلوبی به پایان رساند و دوست هنرمندم،فربد یدالهی عزیز که با نوازندگی هنرمندانه تنبک مراهمراهی کرد،قدردانی می کنم وهمچنین تشکر ویژه دارم از دوست و برادر عزیزم حمیدرضاآداب که با مهرومحبت همیشگی خود، ضبط قطعات کتاب را دراستودیو سرنا، به انجام رساند.

درپایان از انتشارات موسیقی عارف و خانم شهرزاد که زحمات انتشار کتاب را عهده دار بودند، تشکر و قدردانی دارم.

انتشارات موسیقی عارف: ۳۱-۳۳۹۷۶۴۳۰برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 612102 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟