قسمت ششم سریال مانکن دوشنبه هشتم مهر منتشر می شود

به گزارش رکنا، قسمت ششم اولین فصل از سریال مانکن به کارگردانی حسین سهیلی زاده، دوشنبه ۸ مهر ماه ۱۳۹۸ وارد شبکه‌ی نمایش خانگی می‌شود.

در قسمت قبل سریال مانکن سلمان از ازدواج کتی و کاوه با خبر شد و کاوه را از خود و خانه و خانواده اش می‌راند. کتی در مقابل سلمان طوری وانمود کرد که کاوه عاشق اوست و او را ترک نمی‌کند.

کاوه با شرایط به وجود آمده هم به هیچ وجه حاضر نشد که علت اصلی ازدواجش با کتی و آزاد شدن پدرش را فاش کند و تصمیم گرفت در ذهن پدر و مادرش فرزندی نا خلف باشد، اما رازش را فاش نکند.

در گوشه‌ی دیگری از شهر دیدیم که همتا در دردسری جدید افتد. پلیس به آرایشگاه رفت و در کیف همتا مواد مخدر پیدا می‌کند. پلیس همتا و ژیلا را دستگیر کرد، اما باز هم این اخگر است که منجی آن‌ها شد.

به نظر می‌رسد تمام این اتفاق، صحنه سازی‌ای است که اخگر به راه انداخته بود تا از همتا گروکشی کند و او را به دام خودش بیندازد. به نظر می‌رسد که همتا هم مشابه کاوه برای پول و امنیتش اسیر و زندانی کس دیگری می‌شود.

روایت مانکن کم کم به ممتد و کسل کننده شدن نزدیک می‌شود. بعد از پنج قسمت مشخص می‌شود که کاراکتر‌ها خیلی هم جذابیت خاصی برای ارائه ندارند و داستان انتقام عشق جوانی بعد از گذشت سال‌ها هم قطعا نمی‌تواند روایت جذابی باشد.

هیچ اثری از امری به نام کنش یا کشمکش در سریال دیده نمی‌شود و بازیگران با بازی‌های مصنوعی شان در مقابل هم فقط دیالوگ را ادا می‌کنند.

اتفاق وجود دارد. فهمیدن ازدواج کاوه و کتی و یا دستگیری همتا می‌تواند اتفاقات مهمی باشد، اما بازی بازیگران و تمهید کارگردان به شکلی است که به معمولی‌ترین شکل ممکن فقط از روی آن گذر شود و هیچ کنشی شکل نگیرد.

صحنه‌ی روبرو شدن سلمان، کتی و کاوه اتفاق مهم و عطفی تاثیر گذار در جریان سریال است، اما تمهید کارگردان و بازیگر فقط این است که کاراکتر سلمان داد و بیداد کند، با میزانسنی ثابت و لحنی مصنوعی سلمان فریاد می‌زند، اما به هیچ عنوان این حس خشم سلمان قابل انتقال به تماشاچی نیست.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 506200 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟