آخرین وضعیت سلامت اصغرپورهاجریان

به گزارش رکنا ،‌اصغر پور هاجریان در گفتگویی با اشاره به انتشار اخباری پیرامون وضعیت سلامت و درمانی خود گفت: سال گذشته جراحی کیسه صفرا انجام دادم و در حین درمان پزشکان به من گفتند که کبدم نیز دچار مشکل شده است.
وی ادامه داد: پزشکان اعلام کردند که کبد دچار سیروز حاد شده است و باید پیوند انجام شود بعد از مراجعه به بیمارستانی در شیراز پزشکان ضمن تأیید لزوم پیوند کبد اعلام کردند در صورتی که رژیم غذایی را مراعات کنم و به‌طور مثال گوشت مصرف نکنم و پیاده روی کنم می‌توانم با همین کبد هم ادامه حیات داشته باشم و زندگی کنم البته برای انجام پیوند کبد نیز باید وزن خود را کاهش بدهم.
پور هاجریان با اشاره به اینکه وی هرگز از مواد مخدر و الکل استفاده نکرده است گفت: پزشکان علت این مشکل را مصرف چربی و استرس زیاد در کار اعلام کردند.
وی با گلایه از برخی خبرها درباره بستری شدنش گفت: من همزمان که در حال پیگیر روند درمانی خود هستم در حال رایزنی برای نمایش یک فیلم سینمایی و ساخت یک سریال هستم و اینکه گفته می‌شود من از کار افتاده‌ام و امکان فعالیت ندارم درست نیست.
اصغر پور هاجر متولد 1344 است و تاکنون مسئولیت جلوه‌های ویژه بیش از 50 فیلم سینمایی همچون دیده بان، مهاجران، گناهکاران، چهارشنبه خون به پا می‌شود،براده‌های خورشید، گاهی به آسمان نگاه کن، را بر عهده داشته است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 480607 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟