سلبریتی ها معمولاً حرفی از عمل های زیبایی شان نمی زنند و ادعا می کنند که زیبایی و جوانی شان را مدیون سبک زندگی سالم شان هستند. در این میان اما زنان مشهوری هم بوده اند که کتمان نکرده اند برای جوان ماندن به عمل های زیبایی و جراحی های پیچیده تن داده اند. در ادامه به سلبریتی های زنی می پردازیم که به عمل های زیبایی خود اقرار کرده اند.

10561510 1738310 5b25c54a637d0bcc3e426e91852bb33e7cf28cb3 1500 1 1550679491 728 adbb8c3bc6 1551699674

1- بریتنی اسپیرز

از قرار معلوم، تنها عمل زیبایی بریتنی اسپیرز، فیلر لب بوده است. اما بریتنی عمل زیبایی اش را کتمان نمی کند و حتی در اینباره گفته بود که به نظرش جالب بوده.

فیلرها نوعی ژل پرکننده ی پوستی هستند که از مواد مختلف طبیعی، انسانی (از مواد بدن انسان) و یا مصنوعی ساخته می‌شوند.

 
chrissy teigen eyes hair color
 
2- کریسی تیگن

کریسی تیگن یک بار در مصاحبه ای گفته بود که جز گونه هایش، هیچ چیز دیگرش طبیعی و برای خودش نیستند. اما بعدها معلوم شد که او شوخی کرده بود و تنها عمل زیبایی اش، لیپوساکشن بازو بوده.

 
victoria beckham smiling
 
3- ویکتوریا بکهام

ویکتوریا بکهام در دورانی که در گروه موسیقی «اسپایس گرلز» فعالیت می کرد، جراحی پروتز سینه انجام داد. اما او حالا از این کار پشیمان است و به دختران جوان توصیه نمی کند که صرفاً به خاطر پیروی از مد، بدن خود را تغییر دهند. ویکتوریا حالا دیگر از سایز طبیعی خود راضی است و با بدن خود احساس راحتی می کند.

 
10561360 1739010 9a246a68ca9ba4569cde16d080849d0be8a2f7b9 1500 1 1550679564 728 3ebce0347f 1551699674
 
4- تایرا بنکس

این مدل مشهور در کتاب جدیدش فاش کرد که در اوایل ورودش به حرفه ی مدلینگ، بینی خود را به تیغ جراحی سپرد. علاوه بر این، او اغلب از کلاه گیس استفاده می کند و این مسأله را هم پنهان نمی کند.

 
 
کلوئی کارداشیان
 
5- کلوئی کارداشیان

کلوئی کارداشیان در یکی از مصاحبه هایش اعلام کرد که به صورتش فیلر تزریق کرده بود، اما چون از نتیجه راضی نبود، تخلیه اش کرد. با این حال، کلوئی ادعا می کند که بینی اش طبیعی است.

 
 
کیلی کوئوکو
 

 

6- کیلی کوئوکو

ستاره ی سریال پرطرفدار «بیگ بنگ» (Big Bang) اذعان کرده که ایمپلنت سینه انجام داده و بینی اش را هم عمل کرده است. کوئوکو ادعا می کند که این تغییرات به او اعتماد به نفس دادند.

 
گوئینت پالترو
 
7- گوئینت پالترو

پالترو در یکی از مصاحبه هایش بیان کرد که هر روش زیبا سازی ای جز جراحی را امتحان کرده است. پالترو می گوید که بعد از تزریق بوتاکس از چهره ی اش وحشت کرده بود: «مثل دیوونه ها کرده بود منو.» اما او مخالف عمل زیبایی نیست و می گوید احتمالاً یک روز خودش را به تیغ جراحی خواهد سپرد.

 
ایگی آزیلیا
 

 

8- ایگی آزیلیا

این خواننده ی هیپ هاپ عمل امپلنت سینه انجام داده و این موضوع را کتمان نمی کند. بینی و چانه ی او هم تغییراتی داشته اند و او در اینباره می گوید: «انکارش نمی کنم.»

 
جنیفر آنیستون
 

 

9- جنیفر آنیستون

اگر عکس های جنیفر آنیستون جوان را با عکس های اخیرش مقایسه کنیم متوجه می شویم که بینی او تغییراتی کرده است. این بازیگر مشهور در یکی از مصاحبه هایش اعلام کرد که پره های بینی اش را عمل کرده است.

 
آماندا باینس
 
 10- آماندا باینس

باینس که بینی اش را جراحی کرده، در یکی از مصاحبه هایش بیان کرد که از عکس های قدیمی اش که چهره ی قبلی اش را در آن ها دارد بیزار است.

 
رابین رایت
 
 11- رابین رایت

رابین رایت در مصاحبه ای اعلام کرد که به طور منظم، سالی دو بار تزریق بوتاکس و فیلر انجام می دهد. او این روزها از ده سال پیش خود، جوان تر به نظر می رسد.

 
دنیس ریچاردز
 
12- دنیس ریچاردز

این بازیگر مشهور اولین عمل زیبایی اش را در سن نوزده سالگی انجام داد که عمل ایمپلنت سینه بود. بعد از آن او باز هم این عمل را تکرار کرد. اما ریچاردز حالا از تصمیم خود پشیمان است. او در یکی از مصاحبه هایش اعلام کرد که برای اصلاح پیامدهای این عمل، تلاش زیادی کرد.

 
شِر
 
  13- شِر

شِر تلاشی برای پنهان کردن جراحی های زیبایی اش نمی کند. او لیفت مدور صورت، جراحی بینی و عمل ایمپلنت سینه انجام داده است. شِر در اینباره می گوید: «من لیفت صورت انجام دادم، ولی کی انجام نداده؟»

 
کورتنی کاکس
 
14- کورتنی کاکس

عمل های زیبایی ستاره ی سریال پرطرفدار «دوستان» (Friends) برایش مشکل ساز شده است. تزریق فیلر و بوتاکس، چهره ی او را به قدری تغییر داده که دیگر قابل شناسایی نیست. کورتنی اعلام کرده که از کرده ی خود پشیمان است و تصمیم گرفته است که دیگر هیچ عمل زیبایی ای انجام ندهد.

 
نیکول کیدمن
 
15- نیکول کیدمن

رسانه ها بارها کیدمن را به خاطر عمل های زیبایی زیادش ملامت کرده اند، از عمل ایمپلنت سینه گرفته تا تغییر دندان ها. اما نیکول کیدمن فقط تزریق بوتاکس به صورتش را قبول کرده و بقیه ی ادعاها را رد کرده است.

کدخبر: 466248 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟