مهران مدیری در نقش یک شیاد!

هیولا" تازه‌ترین سریال مهران مدیری است که برای پخش در شبکه نمایش خانگی ساخته می‌شود. روزنامه هفت صبح در گزارشی به این سریال پرداخته و از نقش متفاوت مهران مدیری در "هیولا" پرده برداشته است.

هفت صبح نوشت: "هیولا" داستان مردی را محور قرار داده است که به همراه همسرش زندگی سالمی پیش گرفته. آشنایی آن ها با یک مرد اما مسیر زندگی شان را تغییر می دهد و باعث می شود به سمت کارهای خلاف کشیده شوند. این خط کلی قصه است که در دل آن خرده داستان های زیادی قرار دارد و بر اساس آن موقعیت های خنده داری شکل می گیرد. این را هم داشته باشید که "هیولا" کنایه هایی به سیاست می زند؛ چیزی شبیه رویه مدیری در "دورهمی".

مهران مدیری این بار ترکیب اصلی بازیگران خود را به هم زده است و به ترکیبی جدید دست یافته. یکی از انتقادهایی که به مدیری می شد سپردن نقش اصلی به سیامک انصاری بود. او این بار فرهاد اصلانی را جایگزین کرده که انتخاب هوشمندانه ای است. نقش های اصلی یعنی همان زن و شوهر که به سمت کارهای خلاف کشیده می شوند بر عهده فرهاد اصلانی و شبنم مقدمی است. نقش مرد شیاد را هم خود مهران مدیری بازی می کند.

"هیولا" به تهیه کنندگی سید مصطفی احمدی 15 قسمتی است ولی پیمان قاسمخانی داستان را طوری نوشته که بتوان آن را ادامه داد. مدیری به دنبال یک اثر شاخص در شبکه خانگی است و نمی خواهد به هر قیمت این فرصت را از دست بدهد.

شنیده می شود مهران مدیری "هیولا" را با مختصات تلویزیون می سازد. یعنی مسیر کلی قصه، موقعیت ها و شوخی ها به گونه ای است که قابلیت پخش از تلویزیون را دارند. پوشش بازیگران زن هم از همین قاعده پیروی می کند و تلویزیون می تواند حق رایت آن را بخرد و پخش کند. نشانه ها حکایت از یک "هیولا"ی متفاوت دارد که بمب شبکه خانگی در سال 98 لقب خواهد گرفتاخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

کدخبر: 452603 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟