شکایت خانم بازیگر بانوی عمارت در دادسرای کرج ؟ / غریبه شوم کیست؟!

به گزارش رکنا، روز‌های پایانی هفته گذشته دختر 20 ساله بازیگری با حضوردر دادسرای جنایی کرج از فرد ناشناسی که با راه‌اندازی صفحه اینستاگرامی جعلی به نام وی، این بازیگر Actor را به دردسر انداخته، شکایت کرد .

با دستور بازپرس پرونده، دختر بازیگر برای ادامه تحقیقات در پلیس Police فتای استان البرز حاضر شد. او در جریان تحقیقات به افسر تحقیق گفت: من دانشجو هستم و حرفه‌ام بازیگری است.

به‌تازگی هم نقش اصلی سریال بانوی عمارت را بازی کرد‌ه‌ام. چند روز پیش از طریق یکی از دوستان متوجه شدم فردی ناشناس صفحه اینستاگرامی به نام من راه‌اندازی کرده است. همه عکس‌های خصوصی و بازیگری‌ام را در آنجا منتشر کرده است. فرد ناشناس با راه اندازی این صفحه اینستاگرامی باعث شده افرادی که به کار و حرفه‌ام علاقه‌مند بودند از این صفحه بازدید کنند. او با جعل و سوء‌استفاده از نام من، افراد زیادی را جذب این صفحه اینستاگرامی کرده است.

دختر بازیگر ادامه داد: باورم نمی‌شود فردی حریم خصوصی‌ام را زیرپا گذاشته باشد و دست به این کار بزند. اول گمان کردم فردی که این اینستاگرام Instagram را به نام من راه‌اندازی کرده قصدش شوخی با من باشد و بعد از چند روز این صفحه را مسدود می‌کند اما او همچنان در این صفحه فعال است و می‌ترسم با نام من دست به سوءاستفاده بزند. او اطلاعاتی از زندگی‌ام و فعالیت هنری‌ام را در آن صفحه منتشر کرده است و هر روز بر تعداد مخاطبان این صفحه افزوده می‌شود.

قاضی میر عشقی، دادیار اظهارنظر دادسرای جنایی کرج در این باره گفت: با شکایت دختر بازیگر، تحقیقات پلیسی برای دستگیری فرد ناشناسی که با راه‌اندازی این صفحه اینستاگرام جعلی به نام خانم بازیگر وی را به دردسر انداخته است آغاز شده تا مشخص شود انگیزه این فرد از این اقدام چه بوده است.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

کدخبر: 448829 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟