یک دعوای درون سازمانی، منجر به توقف پخش حالاخورشید شد؟

«به اطلاع مخاطبان حالا خورشید می‌رساند فردا دوم (دی ماه) برنامه پخش نخواهد شد. زمان پخش بعدی متعاقباً اعلام خواهد شد» با فرارسیدن صبح پنجم دی، همچنان این برنامه پرمخاطب به کنداکتور شبکه سوم سیما بازنگشته اما مسئولان نیز علت عدم پخش این برنامه را اعلام نمی‌کنند؛ مسأله‌ای که برای مخاطبان این پرسش را پیش آورده، در مسیر تولید این برنامه دوباره چه اتفاقی رخ داده است؟

شنیده‌های «تابناک» حکایت از آن دارد درگیری مدیر شبکه سه با مدیر تکتا از شرکت وابسته به صدا وسیما که میزبان دکور این برنامه بوده، منجر به توقف همکاری این شرکت با شبکه سوم سیما شده است. از آنجا که تکتا زیر نظر معاونت فنی است و شبکه سوم سیما زیر نظر معاونت سیماست، به نظر می‌رسد شاهد یک تقابل تازه در این سطح باشیم.

البته احتمالاً به واسطه تجربه درگیری پیشین معاونت سیاسی و شبکه سوم سیما که پای حالا خورشید را نیز به میان کشیده شده بود، این تقابل تازه رسانه‌ای نشده و مشخص نیست بر سر مسائل مالی است یا موضوع دیگری در میان است؛ اما در هر حال آنچه مشخص است شرکت تکتا اجازه تداوم فعالیت عوامل «حالا خورشید» را در این دکور نداده و حتی این دکور برای تولید سریال مناسبتی واگذار شده است!

در همین راستا اعلام شد، سریال «مُرّ قانون» که به عنوان یکی از گزینه‌های سریال نوروزی مطرح می‌شود، به کارگردانی مشترک محمدحسین لطیفی و علیرضا نجف زاده هفته‌ آینده در استودیوی برنامه‌ «حالا خورشید» کلید می‌خورد. طرح این موضوع در متن خبر تولید سریال، که این مجموعه در استودیوی برنامه رشیدپور تولید می‌شود، معنادار بوده و مشخص نیست به اختلافات فوق الاشاره ارتباطی دارد یا ندارد.

این سریال شنبه هشتم دی ماه در اولین لوکیشن خود کلید می‌خورد و مشخص نیست ضبط این لوکیشن تا کی به طول بینجامد؛ بنابراین عوامل برنامه حالا خورشید، باید به دنبال لوکیشن تازه باشند و این برنامه تا مشخص شدن استودیو تازه، روی آنتن نخواهد رفت.

شبکه سوم در یک سال اخیر، خاستگاه حواشی فراوانی بود که مهم‌ترین آنها، عدم پخش برنامه عادل فردوسی پور برای چند هفته بود؛ اتفاقی که با نقدهای فراوانی همراه شد و در نهایت این برنامه بدون هیچ تغییری، دوباره به کنداکتور شبکه سوم سیما بازگشت.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

کدخبر: 447799 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟