کارگردان «جن زیبا» به سراغ نمایش خانگی می‌رود

مهرداد فرید کارگردان سینما Cinema و تلویزیون که فیلم سینمایی Movie «جن زیبا»به کارگردانی او به زودی در سینماهای کشور اکران می‌شود، در جدیدترین اثر خود به دنبال ساخت سریالی برای نمایش خانگی است.

مهراد فرید درخصوص وضعیت شرکت های نمایش خانگی به «صبا» گفت: در حال حاضر آنچه که به آن امید داشتیم برای تحول بازار Store فیلم‌سازی ایران موضوع نمایش خانگی بود که متاسفانه دولت به خاطر درگیری با صدا و سیما، باعث ضعف این موضوع و آشفتگی شد. قبل ها شرکت های نمایش خانگی وقتی فیلمی را از شما می‌خریدند، بابت هر کلیک یک رقم ثابت به صاحب فیلم پرداخت می‌کردند ولی در حال حاضر رقمی در حدود یک صدم فروش فیلم به صاحب اثر پرداخت می‌کنند، چون این شرکت ها به سمت نظام عضو‌گیری از مردم با گرفتن حق اشتراکات ماهانه رفته اند که این باعث می‌شود ارقامی که به دست فیلمسازان می‌رسد ارقام کمی باشد.

فرید ادامه داد: مثلا در این سیستم فیلمی مثل «هزارپا» مورد استقبال شرکت های نمایش خانگی قرار نمی‌گیرند چون تهیه کننده وقتی رقم بالایی از این شرکت ها مطالبه کند، برای شرکت‌ها ضرر می‌شود. نهادهای مربوطه سیاست گذاری این موضوع را رها کرده اند و تصمیم گیری درستی نکردند و کارکرد آن از جایی به بعد بین می‌رود.

این کارگردان سینما و تلویزیون در خصوص جدیدترین اثر خود بعد از «جن زیبا» افزود : در حال حاضر در تدارک ساخت سریالی به اسم «ناگهان خوشبختی» هستم که در بیست قسمت تولید می‌شود .

وی درباره آغاز تولید این سریال ادامه داد: فعلا در حال طراحی و نگارش و کارهای پیش از پیش تولید این سریال هستیم و انشالله تولید آن را از اوایل سال شروع می‌کنیم و به زودی برای دریافت برای پروانه ساخت آن اقدام خواهیم کرد. تهیه کنندگی و کارگردانی کار با خود من هست و در گروه نویسندگان هم حضور دارم .

مهرداد فرید در مورد بازیگران این سریال گفت: در خصوص بازیگران این سریال باید گفت که صاحبان فیلم ها به دنبال چهره ها هستند و در این فیلم هم ما از چهره های سینمایی استفاده خواهیم کرد.خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید
 

کدخبر: 432263 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟