نشست خبری سریال دلدادگان با حضور علی فروغی مدیر شبکه سه، منوچهر هادی کارگردان، ایرج محمدی تهیه کننده ، بابک کایدان و مهدی محمد نژادیان نویسندگان، مهرانه مهین ترابی، سانیا سالاری، ملیکا شریفی نیا ،سمیرا حسن پور ، علی سخنگو، الماسی مدیر گروه فیلم و سریال شبکه پنج ، جعفر عبدالملکی قائم مقام شبکه سه سیما روز شنبه پنجم آبان برگزار شد.

منوچهر هادی کمترین دستمزد را برای این سریال گرفت

ایرج محمدی تهیه کننده سریال دلدادگان در ابتدای نشست خبری این سریال گفت: تشکر می‌کنم از مدیران سازمان صداوسیما که در برهه شرایط اقتصادی بد، همه دست به دست هم دادند تا این سریال ساخته شود. تشکر ویژه دارم از منوچهر هادی کارگردان سریال که کارگردان شناخته شده ای است و با دست مزد بسیار پایین قرارداد بست چون به فکر دل مردم بود.

از مرز انصاف نگذرید و قضاوت Judgment نکنید

در ادامه ایرج محمدی در خصوص حواشی اخیر سریال دلدادگان ادامه داد: دنیای فضای مجازی که در جهان به وجود آمده باعث شده عوامل کار به چالش کشیده شود. اما توصیه من به عنوان فردی از جامعه این است که از مرز انصاف نگذرید و قضاوت نکنید.

محتوا عوض نشد، شکل اجرای آن تغییر کرد!

وی درباره قسمت آخر این سریال گفت: سریالی موفق است که تمام آن سریال دیده شده باشد.

قسمت آخر این حاشیه را به وجود آورد که ما از خیلی پیشتر منتظر چنین حاشیه‌ای بودیم. ما در تنگنای مسائل اقتصادی هستیم. تلویزیون یک بضاعت مالی دارد و حد و حدودی دارد. تمامی عوامل باید دستمزد خود را دریافت کنند؛ اما یکی از بازیگران سریال دلدادگان نه تنها دستمزدی دریافت نکرد، حتی مبلغی را برای پیشبرد بهتر پروژه تزریق کرد. ما در این سریال بیش از ۳۰ بازیگر Actor اصلی و دویست بازیگر فرعی داشتیم. در این موقعیت اکثر عوامل این پروژه بسیار با تهیه کننده تعامل داشتند. در قسمت آخر محتوای فیلم عوض نشد، شکل اجرایی آن تغییر کرد. در تلویزیون پول کثیف وجود ندارد، آقای منوچهر هادی مقداری از دستمزد خود را به من برگرداند تا پروداکشن انجام شود. مهم این است که در سختی ها هم دیگر را کمک کنیم.

ترجیح می‌دهم در تلویزیون دیگر کار نکنم!

منوچهر هادی، کارگردان سریال «دلدادگان» در ادامه افزود: در زمان پخش سریال، حتی تله فیلم ۱۵ سال پیش به کار ما اولویت داشت!

من در زمان پخش سریال از زمان پخش ناراضی بودم چون بدون اطلاع ما زمان ها جا به جا میشد بدون اطلاع ما و این به سریال لطمه می‌زد.

اگر به شرایط نظم داده نشود ترجیح می‌دهم در تلویزیون دیگر کار نکنم. اما کار در تلویزیون برای من لذت بخش است، کاری که برای مردم است را با دل و جان انجام‌ می‌دهم.

وی ادامه داد: با عوامل و بازیگران سریال دلدادگان یک گروهی را تدارک دیدیم تا سر یک ساعت مشخص تبلیغات مجازی سریال دلدادگان را انجام دهیم که بازدید سریال را داشته باشیم، قصد خودنمایی نداشتیم.

به خانه پانته‌آ بهرام رفتیم، اما باز قبول نکرد

تهیه ‌کننده دلدادگان در ادامه افزود: به لحاظ قرارداد شاید حق با پانته آ بهرام باشد؛ البته من همیشه فکر می‌کردم که بازیگران اعضای یک خانواده هستند، حتی منوچهر هادی و بابک کایدان نویسنده را برای حضور قسمت پایانی واسطه قرار دادیم حتی خانه خانم بهرام رفتیم، اما قبول نکردند و ما صحنه‌های آخر را بدون او گرفتیم.

پانته آبهرام جلوتر از تمام بازیگران پول خود را دریافت کرد!

منوچهر هادی در ادامه صحبت های محمدی افزود: پانته آبهرام جلوتر از تمام بازیگران پول خود را دریافت کرد. ایرج محمدی دوماه جلوتر پول ایشان را پرداخت کرد. من یک ساعت با تلفن با ایشان صحبت کردم اما به هیچ وجه راضی نشد ؛ گفتم آقای محمدی دو تا چک بهتون می‌دن ولی فقط گفت تمام پولم را نقد همین الان می‌خواهم.

خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

 

کدخبر: 430450 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟