خانه مجلل پدرخوانده به فروش می رسد / عکس های بی نظیر

هر کسی که این فیلم را دیده باشد بی‌تردید هیچ‌گاه چگونگی بازی بازیگران معروفش را از یاد نخواهد برد و می‌داند که پدرخوانده یا همان گادفادر جوایز بسیاری را از آن خود کرده است. به‌راستی مارلون براندو در سال 1969 با فیلم پدرخوانده بسیار خوب درخشید و کاری کرد که هیچ وقت نام و خاطره‌اش از ذهن بینندکان این فیلم پاک نشود.

اگر پدرخوانده را دیده باشید حتما می‌دانید که او خانه‌ی مجللی با وسایل لوکس و جذاب داشت؛ بنایی که از نظر معماری و شکل و شمایل توجه هر بیننده‌ای را به خود جلب می‌کرد. حیاط بزرگ این خانه بارها در فیلم نشان داده شد و شکوه و عظمت بنا را به رخ بیننده‌ها کشید. بد نیست بدانید که این خانه در سال 1927 توسط ویلیام راندولف هاست William Randolph خریداری شد. او روزنامه‌نگار، خبرنگار و سیاست‌مدار اهل ایالات متحده آمریکا بود و از ثروتمندان این دیار به شمار می‌آمد.

راندولف در خانه‌اش 30 اتاق خواب، 40 حمام، یک کتابخانه‌ی دو طبقه، استخرهای باشکوه، زمین تنیس، بیلیارد و... داشت. گفته می‌شود که در این خانه می‌توان یک میهمانی با 400 تن میهمان ترتیب داد. دو سال پس از این که فیلم پدرخوانده را در این خانه بازی کردند، خانه برای فروش به مزایده گذاشته شد اما اغلب به دلیل تغییر قیمت‌ها علاقه‌مند به اجاره‌ی خانه بودند و کسی با قیمت مناسب خانه را نمی‌خرید.

خانه‌ی پدرخوانده ارزش زیادی داشت و افراد مشهوری چون جان اف کندی –رئیس جمهور سابق آمریکا- و همسرش ماه عسل خود را در آن سپری کردند و خواننده‌ی مشهور، ریحانا نیز در آن ساکن بوده است. همچنین ناگفته نماند که سبک معماری آن بی‌نظیر بود و معمار مشهور گوردون بوفمن آن را طراحی کرده بود.

اگر بخواهیم به شرح بخش‌های مختلف این خانه، پیشینه و افرادی که در آن ساکن بوده‌اند یا مالکیتش را بر عهده داشته‌اند، صحبت کنیم، حرف برای گفتن زیاد است و می‌توان ساعت‌ها سخن گفت؛ اما نکته‌ی جالبی که حالا در رابطه با این خانه وجود دارد، این است که بنا را برای فروش به مزایده گذاشته‌اند و قرار است به زودی فرد خوش‌شانس دیگری صاحب خانه‌ی پدرخوانده شود.خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

rmGjmh0P58yELACKL9gN2fnJid3VyuJ2L5rAdmwx

KVu09wHo0a5ginVos024yiDoTdRoeHxpb6zLPtiP

b9OxBNh65wXv4Juvjt9HS9CFSJ5W4BBpEMlPHMH9

کدخبر: 426805 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟