فیلم سینمایی «جناب خان» چه زمانی ساخته می‌شود؟

رامبد جوان مجری و کارگردان برنامه تلویزیونی «خندوانه»؛ درخصوص روند و تولید این برنامه تلویزیونی گفت: قطعا خیلی بیشتر از آنکه روز‌های اول فکر می‌کردیم «خندوانه» رشد کرده و مخاطبان بسیاری به این برنامه جذب شده‌اند و خیلی بهتر شده است البته این رشد در خود ما هم بود و همه ما به پختگی رسیده‌ایم. در واقع ما روز‌های اول اصلا به مسابقه‌ای مثل «خنداننده‌شو» و «ادابازی» فکر نمی‌کردیم، اما امروز این مسابقه به ویژه «خنداننده شو» به موضوع مهمی تبدیل شده است. باید گفت که هرچه برنامه جلوتر می‌رود، با اتفاقات بهتر و بیشتری مواجه می‌شویم و تجربیات بهتری را کسب می‌کنیم.

وی در ادامه با اشاره به اینکه «خندوانه» تا امروز با بازخورد خوبی از سمت مخاطبان مواجه بود، بیان کرد: در اتاق فکر برنامه همیشه دغدغه آن را داریم که تا امروز چه کرده‌ایم و هر پروژه و جریانی که در «خندوانه» آوردیم را آسیب‌شناسی و تحلیل می‌کنیم که تا امروز به چه میزان موفق بوده است.

مجری و کارگردان برنامه «خندوانه» با اشاره به شرایط اقتصادی جامعه تصریح کرد: مردم ما امروز در یک شرایط سخت اقتصادی هستند که این فضا محیطی نا امن را برای آن‌ها ایجاد می‌کند و تفکرات و ظرفیت آن‌ها را تغییر می‌دهد، اما اصولا «خندوانه» از روز اول برای ایجاد حال خوب و خنده بر لب مردم روی آنتن رفته و شبیه یک مهمانی Party یک ساعته است که اتفاقات و ماجرا‌های خوبی را رقم می‌زند.

کارگردان فیلم سینمایی Movie «نگار» درباره تولید و ساخت فیلم سینمایی «جناب خان» اظهار کرد: ما خیلی از کار‌ها و پروژه‌ها را می‌خواهیم شروع کنیم، اما زمان ندارم، انشالله در وقتی مناسبت‌تر در سال‌های آینده به فیلم سینمایی «جناب خان» می‌پردازیم.

جوان در پایان درخصوص پخش این برنامه در عید نوروز ۹۸ گفت: «خندوانه» پس از محرم و صفر تا نوروز ۹۸ روی آنتن می‌رود، اما برای پخش در ایام نوروز هنوز برنامه‌ای مشخص نیست، البته فکر‌هایی برای آن داریم که امیدوارم بتوانیم «خندوانه» را اجرا کنیم.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

اعدام استاد زن دانشگاه به خاطر همخوابی زوری با متین 34 ساله

بازیگر فیلم «پایتخت» درگذشت + عکس

این راننده تاکسی ها داعشی بودند! + عکس بدون پوشش

این جناب سرهنگ و پسرش را می شناسید؟ / آنها با پیکان خلاف می کردند+فیلم و عکس چهره باز

همخوابی شوم دختر 15 ساله با مردان شیطان صفت در خانه اش

ماجرای فریب 100 میلیون تومانی خواهران منصوریان چه بود؟ / با آبروی الهام چرخنده بازی شد + فیلم و عکس

تجاوز وحشیانه به دختر 10 ساله زیبا و درشت اندام

دختر پولدار تهرانی با صدای بازیگر مشهور خودش را در اختیار پیک موتوری گذاشت !

بیماری عجیب یک روحانی او را زمینگیر کرد +تصاویر

اعتراف شوم خواستگار بی رحم / مادر و دختر غافلگیر شدند + عکس

تجاوز گروهی به شیما و مادرش توسط 17 مرد گرگ صفت / مادرم زیر تجاوزها بیهوش شد

مردی از ارتباط زنش با مرد غریبه پنهانی فیلمبرداری کرد + فیلم و عکس

پیشکش دختران ایرانی به عرب ها ! + عکس و سند

 

کدخبر: 412560 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟