یک دوازدهم بودجه فرهنگی کشور در اختیار وزارت ارشاد

معاون پارلمانی و امور استان های وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: در حالیکه تنها یک دوازدهم بودجه فرهنگی در اختیار این وزارتخانه است، اما باید پاسخگوی همه امور فرهنگی باشد.

به گزارش رکنا، سید هادی حسینی دوشنبه در دیدار با جاسم جادری استاندار هرمزگان بیان داشت: باید شرایطی فراهم شود که وزارت ارشاد ناظر برنامه های فرهنگی باشد.

وی تصریح کرد: سهم ما از تولید موسیقی یک درصد می باشد و مابقی مربوط به دیگر سازمان ها، نهادها و حتی غیرمجاز و زیرزمینی است، اما هر موقع چالشی به وجود بیاید، همه نگاه ها به سمت ارشاد است.برنامه های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی براساس منویات و دستورات مقام معظم رهبری و سیاست های نظام است.

حسینی با اشاره به موفقیت این وزارتخانه در زمینه تعامل با سازمان ها و نهادها، اظهار داشت: تصمیم وزارتخانه این است که وارد حوزه چالشی نشود.

وی با تشکر از حمایت های استاندار هرمزگان از حوزه فرهنگی گفت: باید در تمام طرح ها پیوست فرهنگی وجود داشته باشد. نیازمند حمایت های بیشتر از حوزه فرهنگ در استان هستیم.

حسینی با اشاره به نام گذاری امسال از سوی رهبر معظم انقلاب به نام سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال افزود: ظرفیت های فراوانی از حیث فرهنگ سازی و ایجاد اشتغال در حوزه فرهنگی و هنری وجود دارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 254309 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟