۱۰ سارق در طرح امنیت محله محور کیش دستگیر شدند

به گزارش رکنا، سرهنگ سید مسعود میرحسینی روز شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: طرح امنیت محله محور (رعد) به منظور برخورد با سارقان، فروشندگان و توزیع کنندگان مواد مخدر و افرادی لامکان بصورت ویژه در زمان های متفاوت اجرا می شود.

وی در جریان اجرای این طرح ۴۱ نفر فرد مجرم و متخلف دستگیر شدند افزود: ازاین افراد ۱۰ نفر سارق ، کندانسورکولر، گوشی و کابل، ۲ نفرمالخر  و بقیه از نفر از توزیع کنندگان مواد مخدر و افراد لامکان در پارک ها و سواحل  با حمایت خوب دستگاه قضایی دستگیر شدند.

رییس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی ویژه و پایگاه دریابانی کیش همچنین از توفیق ۵۴ دستگاه موتور شارژِی که بیش از نیمی از آن متعلق به این افراد بود خبرداد و گفت: اجرای طرح امنیت محله محور با هدف پاکسازی جزیره از وجود افراد متخلف در سواحل ، پارک ها و مکان های متروکه به صورت مستمر اجرا می شود.

میرحسینی یادآور شد: فعال سازی پایش تصویری و نصب دوربین های چهره خوان تقویت کننده اجرای ماموریت های پلیس با هدف بازدارندگی ورود افراد متخلف به کیش و تسریع در روند حضور میدانی پلیس در نقاط آلوده می شود امیدواریم متولیان به وعده های خود با هدف حفظ امنیت پایدار کیش عمل کنند.

وی ادامه داد: یکی از طرح های پلیس؛ آموزش همگانی در محل به جوانانی است که بی هدف در پارک ها و بوستان ها پرسه می زنند است و اتظار می رود با مشارکت خانواده ها، مدیریت کارفرمایان و کمک مراکز مشاوره شاهد حضور بی هدف آنان در سطح معابر، پارک ها و سواحل و گرفتار شدن آنها در دام سوداگران مرگ نباشیم.

رییس پلیس پیشگیری و معاون عملیات فرماندهی انتظامی ویژه کیش از  مشارکت خوب مردم و تماس با ۱۱۰ به منظور برخورد با افراد لامکان، سارقین و فروشندگان مواد مخدر تقدیر کرد.

کدخبر: 816700 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟