دستگیری 124  سارق حرفه‌ای در اهواز

به گزارش رکنا، سرهنگ محسن دالوند فرمانده انتظامی شهرستان اهواز گفت: همواره طرح‌های انتظامی مختلف پلیس شهرستان با بهره گیری از تمام توان و تجهیزات با قوت تمام در همه نقاط جرم خیز سطح شهر اهواز تداوم داشته که طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز باهدف برخورد قاطعانه با سارقان حرفه‌ای و سابقه دار و فروشندگان مواد مخدر و دارندگان سلاح غیر مجاز در شهرستان اهواز به اجرا در آمد.

او افزود: در این طرح ۳ قبضه سلاح غیر مجاز، تعداد ۳۸ عدد مهمات، ۶ فقره تیر اندازی کشف و ۱۲۸ دستگاه خودرو و ۱۰۴ دستگاه موتور سیکلت توقیف شدند.

سرهنگ دالوند اظهار داشت: ماموران انتظامی با اقدامات تخصصی و اطلاعاتی ۱۲۴ نفر مجرم و سارق حرفه‌ای را شناسایی و پس از هما هنگی با مرجع قضائی در چندین عملیات در مخفگاهشان دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان اهواز با اشاره به دستگیری ۱۲۴ سارق در هفته اول آبان ماه تصریح کرد: در اعترافات سارقان، ۲۹۰ فقره انواع سرقت اعم از سرقت منزل، کیف قاپی، سرقت گوشی تلفن همراه و اماکن خصوصی کشف شد و متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 623388 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟