20 معتاد متجاهر در قشم دستگیر شدند

به گزارش رکنا، سرهنگ عبدالرحیم دهقان روز سه شنبه اظهار داشت: این تعداد معتاد متجاهر با توجه به افزایش وقوع سرقت های خُرد در محله های سام و زال و الهیه این جزیره با هماهنگی دادستان عمومی و انقلاب قشم و همکاری مردم و نیروهای انتظامی این شهرستان از سطح معابر و شهرک های یادشده جمع‌ آوری و به مراکز نگهداری معتادین متجاهر برای ترک اعتیاد منتقل شدند.

وی ادامه داد: در اجرای این طرح ارتقای امنیت اجتماعی «ح. ص» فروشنده و توزیع کننده مواد و قرص روانگردان در بالا کوه درگهان دستگیر شد که از محل اختفای آن، ۹۴۰ عدد انواع قرص متادون و ترامادول، ۹۰ گرم تریاک، ۲۰۰ گرم حشیش و ۲ گرم گراس کشف و پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مقام قضایی شد.

برخورد با متخلفان و معتادان متجاهر

سرپرست انتظامی شهرستان قشم با اشاره به رضایتمندی مردم این شهرستان از اجرای این طرح، از همکاری قشموندان با نیروی انتظامی قدردانی کرد و گفت: چنین طرح‌های امنیتی در سال جاری ادامه خواهد داشت و شهروندان می‌توانند در صورت اطلاع از هر گونه فعالیت مشکوک به ویژه در زمینه توزیع انواع مواد مخدر ، مراتب را به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ گزارش کنند.

سرهنگ دهقان اضافه کرد: ماموران انتظامی این شهرستان با انجام کارهای اطلاعاتی و حضور شبانه روزی در نقاط جرم خیز به صورت قاطع و قانونی با متخلفان و معتادان متجاهر برخورد خواهند کرد.

جزیره قشم با وسعت یک هزار و ۵۰۰ کیلومتر مربع از تنگه هرمز به موازات ساحل جنوبی ایران به طول ۱۳۵ کیلومتر و عرض میانگین ۱۱ کیلومتر داز توابع هرمزگان است و ۳۰۰ کیلومتر خط ساحلی دارد.

شهرستان قشم شامل جزیره‌های قشم، هنگام و لارک با حدود ۱۵۰ هزار نفر جمعیت از تنگه هرمز به موازات ساحل استان هرمزگان به طول ۱۵۰ و عرض میانگین ۱۱ کیلومتر در میان آب‌های خلیج فارس گسترده شده است.

کدخبر: 815225 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟