فیلم حضور استاندار هرمزگان در پی وقوع زلزله شدید امروز
حجم ویدیو: 9.91M | مدت زمان ویدیو: 00:01:21

با گزارش رکنا، در پی وقوع زمین لرزه های ۶.۴ و ۶.۳ ریشتری، استاندار هرمزگان در بخش فین شهرستان بندرعباس به عنوان مرکز وقوع این زلزله ها حضور یافت.

مهندس مهدی دوستی در این بازدید با اشاره به آسیب زلزله به دیوار برخی منازل در بخش فین، عنوان کرد: تا کنون در این بخش به عنوان مرکز وقوع زمین لرزه های ۶.۴ و ۶.۳ ریشتری، تلفاتی گزارش نشده است.

وی ادامه داد: با توجه به شدت زلزله ها و پس لرزه ها و حضور مردم در بیرون از منازل، نیروی انتظامى جهت تامین امنیت در سطح شهرها و روستاها حضور دارد.

استاندار هرمزگان افزود: تدابیر لازم برای تامین امنیت مردمی که خانه های خود را ترک کرده اند، اتخاذ شده است و تمامی امکانات جهت اسکان مردم آماده است.

دوستی تصریح کرد: اماکن ورزشی برای اسکان مردم که قصد دارند شب را بیرون از منزل سپری کنند، آماده شده است.

وی گفت: به بخشداران نیز اعلام شده است محوطه هایی را برای اسکان مردم روستاها فراهم کنند و چادر مورد نیاز جهت اسکان مردم تامین شده است.

استاندار هرمزگان خاطرنشان کرد: تمام کادر پزشکی استان به مراکز درمانی فراخوانده شده اند.

در پی وقوع زمین لرزه های ۶.۴ و ۶.۳ ریشتری، ستاد مدیریت بحران استان هرمزگان در حالت آماده باش قرار دارد و استاندار هرمزگان و مدیران استانداری از مناطق زلزله زده در سطح شهر بندرعباس و بخش فین بازدید کردند.

همچنین جلسه ویژه ستاد مدیریت بحران در استانداری هرمزگان برگزار شد و ضمن آماده باش کامل، وضعیت مناطق زلزله زده توسط مسئولان به صورت لحظه به لحظه در حال رصد است.

 روابط عمومى و امور بین الملل استانداری هرمزگان

کدخبر: 740398 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟